Kattentopic #3

Wauw 19! :heart_eyes:

2 likes

Misschien een tip, ik heb de miaustore fontein besteld via poezenparadijs en daar kreeg ik zelfs zo’n kapje gratis bij de fontein. Weet niet of je er ook een gratis bij krijgt, als je bij miaustore zelf besteld.

image

2 likes

Oh sad. Ik heb de allereerste keer bij miaustore besteld, maar toen bestonden die kapjes nog niet. Nja die fontein is door de katten vernield, en de tweede keer heb ik via poezenparadijs besteld want dat werd sneller geleverd haha.

Mijn katten zijn echt fan van de fontein. Ze drinken allebei ook echt op verschillende niveaus/torentjes haha. Bij normale bakjes spelen ze altijd met het water. Ik merkte ook echt dat ze de fontein misten toen hij kapot was, echt sneu. Maar ja, hadden ze hem maar niet moeten slopen.

Hier wil Juul eruit drinken, maar dat kan niet want kapot en leeg :joy:

14 likes

Wat hebben ze ermee gedaan joh :joy: Wel weer hetzelfde kleurtje? Hier zijn ze inmiddels ook beschadigd, maar dat hebben wij per ongeluk gedaan haha

We zien de kattenfoto’s wel weer tegemoet :sunglasses:

Wat een schatje zeg!
Is het een derde kat? Of ben ik nu in de war ik herinner me twee andere niet-zwarte poezen dacht ik?

Ik heb een ander soort drink fonteintje haha gewoon van de aldi.
Spuit steeds water omhoog en dan stroomt dat over een bol heen naar beneden.

1 like

Aah, allemaal geweldig maar zwarte katten hebben echt een extra speciaal plekje in m’n hart :heart:

1 like

Op de foto zie je het niet, maar de fontein staat naast een deur die altijd open staat. En ik gok dat een van de twee, of allebei, met een rot vaart tegen die deur gerend zijn. Toen heeft de fontein eigenlijk klem gezeten tussen de deur en de muur/plint.

Ik had als overbrugging een goedkope fontein van de action, maar dat was ook geen succes hahaha. Steeds weer die poot erin en water eruit ‘scheppen’.

En ik ben toch voor een andere kleur gegaan! Een turkoois kleur:

29 likes

Dolly moet níks van een fontein hebben. Ben blij dat ik eerst een goedkope probeerde en niet die miaustore had gekocht :speak_no_evil:

1 like

HIer is de fontein ook echt een succes! Voorheen altijd met pootjes water uit het bakje slaan met als gevolg een heel waterballet én constant bij de kraan zeuren om water. Nu geen waterballet meer en alleen zeuren bij de kraan op warme dagen/als ze lui zijn. Uiteraard ben ik dan zwak en doe ik alsnog de kraan voor ze open :geek:

mijn katten:

edit; was niet perse een reactie op @mikselke

8 likes

Kat 1 drinkt wel graag uit een fontein. Kat 2 geeft de voorkeur óf aan de houders die ik had gekocht zodat de planten geleidelijk water krijgen (soort vazen die in de plant staan met een open bovenkant) óf aan een drinkbak die eigenlijk bedoeld is voor honden. We hadden eerst een kleine drinkbak maar meneer gooide die van de trap, liefst midden in de nacht…

Die van mij was er eerst ook niet van gediend. Heb hem omgekocht met snoepjes totdat hij snapte dat het een drinkplek was :joy:

2 likes

Kijk wat pap net kwam brengen :rofl::rofl:

55 likes

Hahaha awh :heart:

1 like

Hebben jullie trouwens ook zo’n kalkaanslag op de fontein? Of is dat een bacterielaag wat @anon4775214 zei? Hoe krijgen jullie dat eraf, met azijn? In de vaatwasser en schrobben met afwasmiddel helpt niet

Haha awww
It’s their world, we’re just living in it

4 likes

Misschien helpt het als ik zeg dat de galaxyvariant in het echt wat tegenvalt haha, mijn zus heeft die fontein en ik vind de print niet zo goed gelukt.

1 like

Yup, hier ook kalkaanslag die ik er niet afkrijg. Zat zelf te denken aan schrobben met antikal en daarna in de vaatwasser.

Spijt trouwens dat ik die bewegingssensor er niet bij heb gekocht. Iemand daar goede ervaringen mee?