Hier staat die op de badkamer. Daar breng ik relatief weinig tijd door dus heb er weinig last van (alleen als ze kakkies doet als ik aan het douchen ben maar Doll houdt van privacy dus is bijna nooit)
Aan de linkerkant zit nog wel een deur naar de slaapkamer, rechts komt een kast te staan, links in de hoek wou ik de krabpaal zetten maar wellicht zou daar nog een kattenbak achter passen!
@mikselke ik weet niet of dat zou passen!
Ik heb m in de keuken staan. Gang en hobbykamer waren geen optie vanwege hoe de deuren zitten, slaapkamer nee bedankt en de badkamer is te klein
Dat zou wellicht nog wel passen maar vind dat qua hygiëne niet zo’n chill idee? Weet niet of het echt wat uitmaakt maar in mijn hoofd is dat heel gek om je kattenbak te hebben waar je ook je eten klaarmaakt
Ik heb er weinig last van maar ben ook totaal niet smetvrezerig
Ik normaal ook niet eigenlijk. Ik ga het overwegennn.
Hier staat de kattenbak wel op de kledingkast kamer. Hij wordt dagelijks schoongemaakt dus je ruikt het ook niet echt. Alleen als kat net is geweest maar dat is ook heel even. En scheelt misschien dat daar altijd het raam op de tochtkiertje staat.
Ik woon zelf niet in een flat. Geen idee of je een halletje hebt bij de voordeur, daar hebben wij de kattenbak staan en altijd de deur van de gang op een kiertje.
Er zijn ook kasten waar een kattenbak in kan staan, dan zie je het niet en ruik je het ook minder. Geloof dat de IVAR kast van IKEA hier vaak voor wordt gebruikt,
Sorry superlate reactie haha, maar wij hebben de kattenbak in een Besta kastje van Ikea gemaakt! Behalve de gang hebben we beneden niet echt een geschikte plek en als je dan de voordeur open doet keek je altijd recht die bak in. Dat vond ik een beetje onsmakelijk haha. Onze kat maakt het ook niet zo veel uit en maakt er net zo veel gebruik van als onze andere kattenbak.
Mijne staat in de woonkamer/keuken. Nu nog naast de tv, maar de planning is om hem achter de bank te zetten. Een beetje in een verdomhoekje zodat je er niet direct in kijkt als je op de bank of aan de eettafel zit.
Slaapkamer en badkamer zijn bij mijn appartement geen optie em ik hen geen gang of halletje
Het enige irritante aan mijn kattenbak (ehh de bak van mijn kat bedoel ik) vind ik dat ze dat zaagsel hoe goed klonterend het ook is en ondanks het uitloopmatje ervoor alsnog voor elkaar krijgt zaagsel door de ruimte te verspreiden. Lekker elke dag vegen dus maar qua geur heb ik er geen last van, schep tweemaal daags om en verder ruikt het naar… vers hout?
Dit is héél handig! Mijn megabak staat in de woonkamer en dit zou het wel mooi verbergen
Bij mij hebben ze op de gang, in de badkamer en in de studeerkamer gestaan (waar ze nu nog staan). Ik vind de studeerkamer voor nu het fijnste omdat daar ook de ramen open kunnen en dat kan in de gang bijvoorbeeld niet.
Mijn katten hebben schijt aan dat uitloopmatje en springen zo vanaf de bak over het matje heen.
Oh, dit ziet er leuk uit. Weet je het merk toevallig? Of is het enkel in USA verkrijgbaar?
Wij hadden hem op 50m2 ook in de keuken, en later ivm blaasproblemen een tweede in het halletje. In de keuken wel een dichte bak, qua hygiene ging dat prima, de prullenbak stond er naast!
Hier ook in de keuken een dichte bak. Gewoon goed bijhouden en niets aan de hand
Mijn opvangkatje is geadopteerd vorige week. Ze heeft ongeveer 2 maand bij mij gezeten. Ik kreeg vandaag deze foto. Ze ziet er zo gelukkig uit
Awwww DAT KOPPIE