Haha, ik moet meteen heel hard lachen omdat ik mijn bonuskat al beschuldigd heb van aanstelleritus. Ook de hele tijd knuffels halen zo van “als ik jou mij laat knuffelen mag het tuigje dan af ”. Ja dat mag, maar dan gaan we wel naar binnen toe.
Mijn kleintje is uit logeren en hij doet het zo goed! Het beestje is gek op aandacht, dus leek me het niet zo’n goed idee om 1-2x per dag iemand langs te laten komen. Dus nu is hij bij iemand anders ej voelt zich er al helemaal thuis. Trots haha!
Drie weken geleden een tweede lieverd opgehaald. Ik vond het spannend of alles goed zou gaan. Meneer laat zich nog niet echt aaien, maar gaat steeds beter en zoekt mij op. Er waren 9 kittens en deze was een beetje de loser van het stel. Komt helemaal goed. In ieder geval een dotje.
Dave heeft smaak
Die eerste foto zo lief
Ik vind t zooo schattig hoe mijn kat op vliegjes jaagt in de woonkamer, echt zo cute
Ik heb een paar dagen samen met poes bij mijn ouders gelogeerd en ze deed het zo goed daar, nu we net thuis zijn blijft ze toch heel onrustig, miauwen vanaf het moment ik de kamer verlaat etc. Heb haar net op schoot laten komen en volgens mij is het weer helemaal goed
Wij zijn vandaag verhuisd en het arme beestje heeft de hele dag zichzelf verstopt in de kattenbak. Zodra de verhuizers weg waren hebben we de deur van haar kamertje opengedaan. Uren luid gemiauwt. En nu begint ze gelukkig een beetje de woonkamer te verkennen en is ze weer stil. Hopelijk eet en drinkt ze vannacht een beetje.
Ach arme schat, dat is ook zoveel verandering voor zo’n beestje! Komt vast goed, kost even tijd
Ik kijk af en toe al eens op sites van asiels, gewoon om eens te zien, maar goed dat loopt natuurlijk altijd fout haha. Ofja, fout, maar ik merk dat ik een kat heb gezien waar ik toch wel veel interesse in heb. Ze is waarschijnlijk tussen de 13-16 jaar oud (weten ze niet precies), ze is blind en heeft ook schildkliermedicatie. Dus niet echt zomaar een kat, maar als ik de beschrijving lees dan voel ik echt zo sterk “ik wil jou een huis geven”, en niet uit medelijden.
Ik heb de middelen, ik ben vrij veel thuis en de dierenarts is twee straten verderop (er is ook een auto mocht het nodig zijn). Maar ik vind het toch nog steeds wel heel moeilijk/spannend… misschien gewoon voorzichtig eens informeren
Super mooi dat je erover nadenkt. Onze hond was 13 toen wij hem hebben overgenomen van zijn baasje die niet meer voor hem kon zorgen en de beste tip die ik je kan geven is om elke dag als een bonus te zien. Uiteindelijk heeft hij nog drie jaar geleefd (het was een grote hond, dus 16 is echt hoog bejaard) en hoewel het moeilijk en verdrietig was, ben ik ook heel blij met de tijd die we hem nog hebben kunnen geven. Maar je stapt er wel anders in dan wanneer je een jonger dier in huis neemt.
Geadopteerd uit een shelter na het verlies van mijn kat een half jaar geleden werd het tijd om terug een kat (en nu zelfs 2!) in m’n hart te sluiten
Ik slaap nu met ventilator aan het voeteneind en dolly lag net lekker naast me. Laat ze een meurende ruft die dus zo volle poule in m’n gezicht werd geblazen
Mijn kat mag sinds een paar weken niet meer bij ons slapen ‘s nachts omdat ze me meerdere keren per nacht wakker maakt. Ik moet heel vroeg op voor werk en goed slapen is gewoon belangrijk voor mij.
Maar nu gaat ze dus uren zitten jengelen voor de deur, ik word er helemaal gestoord van. Vandaag van 3-5:30 (toen mijn wekker ging). Heeft iemand hier ervaring mee, wordt dit vanzelf nog beter? Ze is zo volhoudend, niet normaal.
Omg hahaha, zo lief. Zie ze zitten met z’n 2en.
Straks krijgen ze vierkante ogen!!
Nee grapje, dit is echt té cute
Ooooh. Oudjes zijn echt zo leuk en tonen vaak enorm hard hun dankbaarheid
Je kan sowieso interesse tonen en vragen om te bellen ofzo? Dan kan je al meer uitleg krijgen over blinde katjes (bv. moet je bepaalde dingen in huis veranderen/veilig maken of is dat niet nodig,…). Schildklier is normaal goed onder controle te houden met een pilletje!