Kattentopic #3

Die is lekker aan het dromen!
Doen mijn katten ook wel eens. Of soms blazen in hun slaap en dan worden ze gedesoriënteerd wakker.

1 like

Haha ik hoor hem gewoon zeggen ‘Snoep, nu.’:joy:

1 like

Nou dat ben ik wel met hem eens hoor

2 likes

Hm. M’n kat moest donderdagavond ineens overgeven, zaten wat riet en gras stukken bij. In de nacht had ‘ie nog wel wat gegeten, maar gister wilde ie niets meer. Einde van de dag wel een beetje gegeten (niet z’n hele portie) en ook even naar buiten. Vannacht weer niet gegeten en nu toont ie ook geen interesse. :disappointed_relieved: Hij ligt maar wat zielig te zijn in z’n mandje.

Hoop echt dat ie vandaag nog wat gaat eten anders moeten we misschien de dierenarts wel bellen?

Heb vanmiddag deze besteld, goede deal bij Mediamarkt. Net opgehaald en getest, top ding!
Overal is ie dus inderdaad duurder dan 300 euro, alleen bij Bol 269,= Kreeg ook heel goede reviews.

1 like

Ik heb een vergelijkbare en er heeel blij mee!

1 like

Knufffffeltiiiiiijd

16 likes

Dit is voor mij dus precies de reden dat ik Dolly dit niet aan zal doen. Maar volgende keer misschien wel een duo oudjes zou adopteren.

2 likes

Mijn kat heeft zich een stoel toegeëigend

48 likes

I can’t :sob::sob::heart:

38 likes

Wat adviseren jullie bij een vlooien allergie? Eerst even aankijken met een romper aan zodat poes zich niet kan likken, of de dierenarts bellen?

Ik zou de da bellen, wie weet wat er met een allergie nog allemaal in de rest van het lijf gebeurd en een kat laat ook niet merken als ze pijn hebben, dus zeker voor het onzekere dan.

2 likes

Ik ben druk op zoek naar een leuke, moderne kattenboom voor een zwaardere kat. De kat die ik waarschijnlijk ga adopteren weegt zo’n ~5 kilo en houdt van klimmen. Heeft iemand tips waar ik op moet letten?

1 like

Ik moet al ruim een half uur ernstig naar de wc, maar kijk nou :pleading_face::heart_eyes:

41 likes

Herkenbaar, ik wil mijn makeup eraf halen maar kat

Fotografisch bewijs

24 likes

Je hebt gelijk. Ik ga morgen bellen!

Voor de leuk een foto van m’n andere poes. :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Ik mag straks met m heen :slight_smile:

Ik was een weekendje weg en vanmorgen viel me op dat mijn kat steeds op de bak ging staan maar niet kon plassen. Net de dierenarts gebeld en nu gaan m’n ouders met spoed met m’n kat erheen omdat ik zo nog een afspraak heb op werk. Ben zo blij dat ze dit kunnen doen maar ben zo zenuwachtig dat het ernstig is… ouders zijn het weekend langs geweest maar hadden er niet op gelet of hij goed plaste (snap ik, was nooit een issue en bak staat boven dus niet waar je de hele tijd bent ), dus ben zo bang dat hij het al langer heeft… :pensive:

3 likes

Je doet toch ook geen veters aan een schoen!!! Mijn kat zit in de sokkenfase, dus ik mis elke keer sokken van de waslijn, vind ze overal :joy:

1 like

Ach wat een ellende, gedoe met de beestjes is elke keer weer zo enorm spannend :pensive: hopelijk is er snel uitsluitsel en valt het mee. Wel goed van je dat je het zo snel hebt opgemerkt zeg

2 likes