Paar dagen terug ging het vanuit het niets weer mis, mijn ene kat viel de andere weer aan. Paar dagen uit elkaar gehouden, vanaf vandaag weer (alleen als we er bij zijn) bij elkaar en dat ging eigenlijk al wel weer aardig goed, maar de kat die steeds aangevallen wordt had opeens zo’n typische drukke kattenbui en toen ging de ander er dus achter aan en viel hem weer aan.
Overal weer plukken haar en kattenpis. Nu weer minimaal twee weken apart en morgen de dierenarts weer bellen voor een afspraak, want nu het aanvallen plots weer begint ben ik echt bang dat er weer iets met zijn nieren is en we straks de tweede kat van dit jaar in kunnen laten slapen. 
Echt weer janken dit. Zo even dierenshampoo ophalen bij mijn ouders, want arme Muis stinkt nu helemaal naar kattenzeik.

Hoop dat jullie nog lang van haar mogen genieten
wat een prachtige oude dame! Hele goede daad van jullie. Ik snap echt niet hoe je zo’n scheet in het asiel kunt laten zitten als je die gezien hebt
ze heeft ook echt wel het geluid van een oudje, beetje vals soms en vooral 's ochtends haha. Maar ik vind het ongelofelijk hoe aanhankelijk ze op korte tijd is geworden, ze is niet meer bij me weg te slaan. Kan echt niet begrijpen dat ze maandenlang in het asiel zat, blijkbaar heeft een ander koppel voor ons haar ook willen adopteren maar die hebben haar na 24u alweer teruggebracht omdat ze ‘te hard miauwde’.
Gelukkig had ze een heeel lieve verzorgster die ik nu ook nog regelmatig foto’s stuur. Maar het idee dat ze daar misschien nog lang in een vrij kleine box omringd door energieke kittens had moeten zitten…
Zo’n lieve dame verdient het inderdaad niet om haar laatste (hopelijk nog vele) jaren in het asiel te slijten.