Kattentopic #3

Ik heb geprobeerd een foto van de voorkant te maken. Hij heeft een vlekje bij zijn rechter snorharen. Aan de linkerkant zie je zijn witte bef.

Grappige is dat er sinds kort een kopie van hem 2 huizen verderop woont. Soms roep ik mijn kat en zie ik dichtbij dat het de buurkat is :rofl:

21 likes

Haha grappig! Ik zie niet vaak katten die op die van ons lijken maar deze lijkt echt! Met het befje (in ieder geval daaronder) en de witte pootjes.

18 likes

Op Netflix is nu een docu “Inside the mind of a cat”, echt zo schattig en leerzaam!

13 likes

Mijn baas (m’n kat) heeft besloten haar personeel (mij) zakgeld te geven?

Ligt een muntje van 20 cent naast m’n bed :joy::heart:

Edit: Onee het is 50 cent!!

30 likes

Ik heb echt genoten hiervan :smile::heart:

2 likes

Kun je toch mooi een half ijsje kopen! :joy:

2 likes

image

4 likes

Ik vond die zo leuk om te kijken. Mijn vriend ging erna allemaal dingen ‘vragen’ aan onze katten haha, ‘Oh, het topje van je staart is nu aan het trillen dus je bent nieuwsgierig/opgewonden. Maar naar wat? :face_with_monocle: :face_with_monocle:’.

3 likes

Echt twee druppels water! Wat ontzettend leukđŸ˜»

Misschien ken je de film al, maar Kedi is een film/docu over een aantal katten in Istanbul. Denk dat je die ook heel leuk zou vinden! Erg leuk om allerlei herkenbare plaatsen in Istanbul te zien

9 likes

Oh, die is geweldig! En Olaf Koens heeft ook een verhaal over de katten in Istanbul geschreven in het boek “Paarden vliegen businessclass”.

2 likes

Ja die heb ik gezien! Een paar keer inmiddels, haha. Kedi gaf me het idee om naar Istanbul (en Turkije in het algemeen) te gaan. Een vd leukste docu’s die ik heb gezien.

@TanteBetje dat boek kende ik nog niet, ga ‘m op m’n lijstje zetten.

4 likes

Oh wat grappig :smile: Bij mij was het andersom haha, ik wilde Kedi zien omdat ik naar Istanbul ben geweest

Echt een prachtige foto heb je gemaakt!

1 like

Haha ik ben nu de positiviteit methode aan het uitproberen, werkt best goed eigenlijk. Als ik haar naam nu noem komt ze vrolijk aanrennen.

1 like

Ik kan me herinneren dat er een forummerster was welke op een hele mooie manier haar kattenbak had gewerkt en dit volgens mij best uitgelegd op het forum. Via de zoekresultaten kom ik echter niet meer bij die posts. De enige die ik erover heb zien posten is @Willem. Heb jij toevallig nog foto’s van jezelf een een linkje van wat je als voorbeeld hebt gebruikt?

Ik heb sinds deze week een tracker van ‘tractive’ en ben er vooralsnog erg tevreden over

1 like

Ow super dankjewel! Deze kwam niet via de zoekfunctie omhoog! Deze is ook echt prachtig.
Zonde van de jouwe tho!

1 like

Oh ik heb sinds kort ook zo’n kast, maar dit herinnert me er wel aan dat ik voor de zekerheid een vuilniszak op de bodem moet leggen onder het stukje tapijt wat er nu in ligt.

1 like

Hebben jullie al een naam voor deze bron van schattigheid? :smiley:

Dat snoetje :pleading_face: rikkie is wel echt een hele schattite naam hahah