Ik vind dit FANTASTISCH
sorry ik ben enthousiast maar wat geweldig, je kan het echt zien op de foto’s! Ik pas best vaak op katten en niet dat die niet goed behandeld worden, integendeel, maar bij sommige beestjes merk je echt dat rust in huis (ipv andere honden/kinderen in huis) en persoonlijke aandacht bij sommigen echt zo’n verandering in korte tijd teweeg kan brengen. Vooral bij oudere katten, die soms echt heel speels worden 

En dan heb ik lang niet jouw twee maanden geduld, dat vind ik echt knap dat het vertrouwen van zo ver moest komen. Super goed gedaan!
——
Afgelopen maand had ik een Siamees, op wie ik al 5 jaar vaak langere tijd pas, en die is zo bizar anders dan de eerste keer dat ik hem ontmoette, toen was ie een bonk zenuwen en nu kan ie echt zo helemaal lichamelijk zen gaan. Je hebt zo’n tiktok trend ding dat mensen dan de voorpoten van de kat zo aaien als ze op hun rug liggen en dan zie je die kat ontspannen. Ik deed dat bij de Siamees en hij was zó zen, erna lag ie helemaal zwaar op m’n schoot te slapen en te snurken 

Ondanks dat ik sinds dit jaar geen eigen kat meer heb (
) heb ik zo gelukkig toch heel vaak een kat op schoot haha, zit nu ook weer met een heel lief zwart katje die super zachtjes spint en af en toe een likje op m’n hand geeft. Sorry kan geen foto’s posten (straks denkt iemand Hey dat is mijn Melvin!!) maar deze zomer had ik alleen maar leuke beestjes op schoot.