Ja dat wel, maar hoe…
Een paar minuten na m’n post hoorde ik ineens kattengejank. Zo’n geluid waarbij je twijfelt of het een baby is of een kat.
Toen dacht ik al, ah dat is die van mij want dan was een andere kat waardoor ze zo afgeleid was dat ze ook niet 1 keer terug kwam. Alleen dat gekrijs naar elkaar werd ineens HEEL erg en gedurende 5 minuten kwamen ze al schreeuwend dichterbij
Het was toen heel dichtbij alleen het viel ineens stil. Een half uur later doe ik de tuindeur nog eens open, zit daar ineens een zielig hoopje kat 
Snel naar binnen, maar ze was duidelijk aangeslagen: plukken haar overal en ze miauwde niet terwijl ze normaal de oren van m’n kop kletst
Dus ik heb haar wat eten gegeven en wou nog knuffelen maar ik denk dat ze echt van dr apropos was want ze sjokte meteen naar dr favoriete stoel
Ik was zo geschrokken, toen ik eenmaal dat gekrijs hoorde zag ik al helemaal mijn bebloede kat voor me waarmee ik met spoed naar de dierenarts zou moeten. Dat viel dus gelukkig mee maar pff van opluchting/schrik nog even een potje gejankt om 1 uur s nachts
toen kon ik natuurlijk niet slapen dus ik ging om 3 uur nog naar de wc en toen lag ze gelukkig lekker te ronken
Ik was van plan vandaag naar kantoor te gaan maar ik heb dus amper geslapen en ze verdient heeeeeel veel aandacht vandaag 

Heel verhaal haha maar ik was echt geschrokken van dr, ze heeft wel vaker mot met andere katten (denk ook te weten welke het was, zit hier echt een rot kater) maar dit was another level

Nu was zijn bloedsuiker ook veel te hoog, 16.6 terwijl het tussen de 5-9 moet zitten zo’n beetje.
Fingers crossed dat het erin blijft en dat zijn lichaam het goed oppakt en ik zo normaal insuline kan geven.

Ik zou zelf eerder voor een mooie prent/illustratie van mijn kat gaan.