Maar denk je dat het crematorium het in een zakje aan je meegeeft? Dat zou ik wel een beetje vreemd vinden hoor. Ik denk dat je het standaard in een blikje krijgt… misschien kan je dat even checken?
Je hebt gelijk, ze spraken inderdaad wel van een blikje, maar ik was er voor mezelf eerst van overtuigd dat ik gewoon daar een urne zou kiezen en dat ze dan rechtstreeks zo zou meekunnen. Maar nu ik de urnes in hun webshop gezien heb denk ik er heel anders over. Dus heb verder niet meer verder nagevraagd over dat blikje, maar ik gok inderdaad niet dat het enkel een zakje is.
Bij mijn kitten stopte het pas toen ik er nog een kitten bij nam haha
Ik had zelf ook een mooi potje bij een keramist gekocht die iets later kwam, dus toen had ik gewoon voor tijdelijk het blikje gebruikt.
Mijn kat spoort volgens mij niet die steelt net frietjes van de Mac van bord om ze vervolgens op te eten. Welke kat eet er nou friet.
De mijne ook hahah maar goed die van mij eet ook worteltjes uit pot
Haha ja als ik heel eerlijk ben eet deze ook wel meer dan alleen haar eigen voer en frietjes. Maar elke keer weer verbaas ik me toch weer als ze wat nieuws ontdekt heeft om te eten. (En eerlijk is eerlijk soms ben ik ook wel eens bang dat ze iets eet wat echt gevaarlijk voor haar is al hoop ik dan maar dat er iets in haar zit dat ze vanuit haar instinct weet wat wel kan en wat echt niet)
Haha ja snap ik, ik Google altijd alles voordat hij iets mag proeven. Maar katten mogen bizar veel wel haha (niet dat t heel goed voor ze zal zijn)
Ja dat probeer ik ook wel zoveel mogelijk maar het gebeurd dus ook dat ze letterlijk wat steelt. Het is weleens gebeurd dat ik aan het koken ben en dat de deurbel gaat en dat de kipfilet weg was zodra ik terug was in de keuken.
De kat is er!! Echt net net aangekomen, maar hij is al een beetje aan het verkennen en dan weer aan het verstoppen awhh
Jaa dit heeft helaas een naam: single kitten syndrome
Ik ben een weekje bij mijn ouders en heb de kitten die spontaan in hun tuin zat dus ook ontmoet. Ze is echt ongelofelijk lief en aanhankelijk, en de we zijn inmiddels ook helemaal dikke vriendinnen. Helaas bleek de kale plek toch een schimmel te zijn (toen er meer plekjes kwamen is mijn moeder teruggegaan naar de dierenarts) dus daar behandelen we haar nu voor. Gelukkig is er al veel vooruitgang te zien.
Toen ik buiten even in de zon zat kroop ze meteen in mijn armen. Zo lief en gezellig

Ondertussen zorgt mijn vriend thuis met veel toewijding voor onze blinde omakat. Het is denk ik ook wel even goed dat ze even met twee zijn. Ze was een beetje eenkennig naar mij aan het worden (ik ben er het meest), maar nu voelt ze zich ook meer vertrouwd met mijn vriend.
Trouwens, typisch katten: ik heb een heel warm en zacht mandje voor haar, wat relatief duur was, én een kussen dat ik voor nog geen euro kocht bij de kringloop. Natuurlijk is de laatste helemaal de shit en vindt ze het mandje alleen maar een obstakel op haar weg naar haar voerbak haha.
(Sorry ik schrijf hier altijd hele monologen over de katten in mijn leven haha)
Fijn dat het is gelukt! Ik hoop dat hij zich snel op z’n gemak voelt.
Ik las dat het ook kan helpen om een speeltje te pakken op het moment dat hij dit doet. Dan kan je hem afleiden van je handen en voeten en leert hij dat hij daar niet mee kan spelen.
De katten van mn vader zijn zulke schatjes. Ze kletsen heel veel en houden van knuffelen. En bij het eten zitten ze er gezellig bij haha.
Awhhh ahhahaha die kat op het zeil! Echt een toffe foto!
Ik vind mijn adoptiekat zoooo lief, echt een wolkje.
Jongens ik ben ZO trots op mijn poesje. We zijn zaterdag verhuisd en ze was extreem gestressed door t verhuizen zelf (ze zat overdag in een kamer thuis met al haar spulletjes totdat het hele huis leeg was) en ze had in de auto hele zweetvoeten van angst maar eenmaal in huis wilde ze meteen t hele huis door, niks wennen, direct ontdekken en ze was na een halve dag echt al zo relaxed! Ze eet, ze drinkt, ze is nog wat schrikkerig met geluiden enzo maar echt zoveel beter dan ik had verwacht
Tuin checken
Onder t gasfornuis checken
De buurman kwam ook ff checken
Hahaha die laatste foto is echt briljant
Kunnen katten zweetvoetjes hebben ja? 🥹🥹