Ik ben herenigd met mijn omapoes en ze was heel blij
Ja, die heb je wel echt nodig.
Het antwoord is ja
Je interieur is echt prachtig
(en je kat ook)
Wat een mooie foto! En ja die trui zou er helemaal bij passen.
Weet je toevallig waar je lamp (? rechts van de kat) van is?
Hoezo is dit iets waar je over moet nadenken? In je mandje en afrekenen! ![]()
dat is een vintage lotus lamp (helaas)
als je op google/marktplaats/ebay/etsy zoekt op vintage lotus lamp of mid century lotus lamp kom je er nog wel een paar tegen, maar wel tegen behoorlijke prijzen of Vintage Lampen â hidden fortunes
Wij hadden eerst ook biokat, maar overgestapt om dezelfde reden. De harde ballen vielen gewoon meteen uit elkaar.
Nu hebben we een peewee kattenbak en het bijbehorend grind/korrels. Ben daar tevreden over, ruikt ook beter dan het klei grind. Alleen het schoonmaken van de dubbele bodem maakt wat rotzooi, maar is zo op te vegen.
Ik vind deze wel fijn.
Is deze echt stofvrij? Van een andere kattenbakvulling van dat merk moeten mân katten niezen
Ik werd echt gek van die witte korrels, heb nu hout en dat blijft gewoon bij de bak liggen ipv heel mijn huis door
Hmm ik denk dat voor Ă©cht gevoelige katjes hij wellicht niet stofvrij genoeg isâŠ
Welke gebruik jij nu dan?
Nee dat denk ik ook inderdaad, ze hebben allebei astmatische klachten helaas
Ik gebruik nu deze omdat hij hier werd aangeraden:
maar deze zorgt weer voor veel meer korrels in huis
Deze zorgt bij mij ook voor veel uitloop nu, zo jammer want die dozen werken zoveel chiller dan zakken.
Oh wauw, al die lampen in de webshop die je stuurt
Dankjewel!
Ik vind het heel opvallend dat sinds mijn verhuizing onze kat mentaal veel beter in balans lijkt. Haar broer is een paar maanden geleden overleden en sindsdien was ze veel meer aan het mauwen en onze aandacht aan t zoeken. Ze speelde eigenlijk niet meer echt veel met speelgoedjes uit zichzelf en was vooral gefocussed op ons. Nu in het nieuwe huis mauwt ze veel minder en is ze ineens weer heel actief met allerlei speelgoedjes die we voor haar hebben neergelegd! Zo blij om te zien dat dit nieuwe huis haar kennelijk op een goede manier prikkelt. Denk dat het komt omdat ze nu op de begane grond zit, we een voor en achtertuin hebben, ze de hele dag door dingen âmeemaaktâ en veel meer ruimte in huis heeft. Ik ben helemaal blij voor haar ![]()
Edit: proof of happiness
Ach, wat ontzettend aandoenlijk en ook heel erg fijn voor jullie ![]()
Scheelt toch weer een heleboel zorgen
Wij kwamen juist overal die Catâs Best houtkorrels tegen haha
Mijn kitten stinkt enorm als ze op de kattenbak heeft gezeten, het zit gewoon in haar vacht en blijft een kwartier hangen. Heeft iemand hier tips tegen? Gebruik klontvormende vulling en geef geen natvoer.