Kattentopic #3

Geen ervaring mee, maar paar dingen die in me opkomen;

Heeft je vriend een kat of ander dier thuis? Dat je kat dat ruikt en daarop reageert door op zijn kleding te plassen? Of draagt je vriend misschien deo/parfum/wasmiddel/douchegel waar je kat op kan reageren, bepaalde ingrediënten ofzo die erin zitten? (ik weet niet of dit een ding is trouwens).

Misschien zitten er ook restanten urine in zijn kleding, die je kat ruikt maar mensen niet en reageert ie daarop? Dat je die kleding moet wassen met iets dat de enzymen in urine echt afbreekt?

Heb je al geprobeerd de ramen af te plakken met van die wazige folie? Niet helemaal maar vanaf onder een metertje hoog ofzo.
Dan hebben je katten misschien meer rust want ze kunnen de anderen niet meer zien

Thanks voor al mijn water opdrinken :rofl:

32 likes

Aangezien de kitten foto’s het goed doen hier nog wat Mango en Muis foto’s :two_hearts: Ze zijn super aanhankelijk, sociaal en nergens bang voor. Ze groeien ook zo snel ugh.

64 likes

Aahww die grijze lijkt een beetje op mijn etterbakje.

1 like

Ik vind mango en muis echt aandoenlijke namen 🥹❤️

2 likes

Heb je een foto? Ik ben benieuwd haha

2 likes

Hier was ieh nog wat kleiner

30 likes

Ohhh ze lijken echt op elkaar ja! Zo lief

1 like

Lief pootje :heart_eyes::heart_eyes:

En Mango en Muis zijn ook zo zo cuuute :heart_eyes:

3 likes

Misschien heb je iets aan dit filmpje?

2 likes

M’n baby lag zo lief naast me :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Ahweee zo lekker

Hier is t knuffeluurtje ook gestart

41 likes

Mijn kat is boos dat ik de woonkamer veranderd heb, mag alleen nog naar zijn achterwerk kijken :joy:

29 likes

Hier ook

24 likes

Het lievelingskussentje van mijn kat zit in de was en nu is ze helemaal ontheemd. Voel me bijna schuldig

2 likes

Ass op boek

36 likes

Vind jouw tafel en kleur op de muur zo mooi!
En je kat ook natuurlijk

Oh hierbij een foto van de mijne

33 likes

:yawning_face::yawning_face::yawning_face: m’n favo bezigheid is foto’s van m’n katten maken als ze aan het gapen zijn

43 likes

O geweldig die onderste hahah

1 like