Ik werd echt gek van die witte korrels, heb nu hout en dat blijft gewoon bij de bak liggen ipv heel mijn huis door
Hmm ik denk dat voor Ă©cht gevoelige katjes hij wellicht niet stofvrij genoeg isâŠ
Welke gebruik jij nu dan?
Nee dat denk ik ook inderdaad, ze hebben allebei astmatische klachten helaas
Ik gebruik nu deze omdat hij hier werd aangeraden:
maar deze zorgt weer voor veel meer korrels in huis
Deze zorgt bij mij ook voor veel uitloop nu, zo jammer want die dozen werken zoveel chiller dan zakken.
Oh wauw, al die lampen in de webshop die je stuurt Dankjewel!
Ik vind het heel opvallend dat sinds mijn verhuizing onze kat mentaal veel beter in balans lijkt. Haar broer is een paar maanden geleden overleden en sindsdien was ze veel meer aan het mauwen en onze aandacht aan t zoeken. Ze speelde eigenlijk niet meer echt veel met speelgoedjes uit zichzelf en was vooral gefocussed op ons. Nu in het nieuwe huis mauwt ze veel minder en is ze ineens weer heel actief met allerlei speelgoedjes die we voor haar hebben neergelegd! Zo blij om te zien dat dit nieuwe huis haar kennelijk op een goede manier prikkelt. Denk dat het komt omdat ze nu op de begane grond zit, we een voor en achtertuin hebben, ze de hele dag door dingen âmeemaaktâ en veel meer ruimte in huis heeft. Ik ben helemaal blij voor haar
Edit: proof of happiness
Ach, wat ontzettend aandoenlijk en ook heel erg fijn voor jullie Scheelt toch weer een heleboel zorgen
Wij kwamen juist overal die Catâs Best houtkorrels tegen haha
Mijn kitten stinkt enorm als ze op de kattenbak heeft gezeten, het zit gewoon in haar vacht en blijft een kwartier hangen. Heeft iemand hier tips tegen? Gebruik klontvormende vulling en geef geen natvoer.
Gvd zo schattig ik mis nu echt de kittentijd van mijn baby
Ohh zo lief
Dave kwam vanochtend zn lievelingsspeeltje (cat dancer) brengen toen ik onder de douche stond en is vervolgens nog n kwartier zo blijven zitten terwijl ik haar en makeup etc deed.
Hier is 'ie blij. Tot ik naar de wc ging, toen kwam 'ie het speeltje weet brengen.
Kunnen katten een hekel hebben aan iemands spullen, maar niet aan de persoon zelf? Een van mijn katten plast regelmatig op spullen van mijn vriend, maar ligt vervolgens wel de hele avond bij hem op schoot te spinnen, iets wat ze voor ik hem leerde kennen echt bij nĂemand deed dus ik zie dat als een goed teken dan. Word er echt een beetje moedeloos van want als er ergens een shirt van hem rondslingert dan wordt er op geplast, mijn shirt ligt er dan naast en daar gebeurd niks mee. Ben het echt zo zat, straks ruikt mijn hele huis naar pis.
Stinken zijn kleren naar kattenbak?
Nee. Nouja inmiddels wel.
Ben je al bij de dierenarts geweest? Het kan ook een medische oorzaak hebben.
Nee nog niet, maar zou het dan niet vaker moeten zijn? Of met meer regelmaat? Nu zit er soms weken tussen, dan weer 2 dagen achter elkaar en dan weer weken niet. Ik heb ook 2 katten en ik vermoed dat eentje het dus doet, heb wel eens gezien dat ze in zijn tas plast, maar op de kleding ben ik er nooit bij.
Pff mijn katjes waren net aan het spelen geloof ik en ineens hoor ik zoân typische âkrijsâ (?) van een van de twee. Dat geluid dat je hoort als je bijv op een pootje gaat staan (ja helaas ervaring mee). Maar 't was echt heel hard, mân vriend kwam zelfs uit de douche om te kijken. Ik heb geen idee wat er is gebeurd maar ze zit nu onder de bank en wil niet komen. Ik weet dat ze zo wel weer komt, maar kan me dan zo ongerust maken. En ik wil weten wat er is gebeurd maar daar kom je helaas nooit achter, zo frustrerend. Is niet zo goed als dat geluid gemaakt wordt tijdens het spelen hĂ©? Is dat van pijn of kan 't ook wat anders zijn? Moet ik ze nu extra in de gaten houden? De ander probeert nu steeds de een weer aan het spelen te krijgen, maar ze wil niet
Ik ben geen gedrags expert dus misschien heb ik het mis, maar het klinkt alsof er een territoriumconflict ligt, maybe jĂșist omdat jouw katten binnen zijn âs nachts en dus niet hun tuin/territorium kunnen verdedigen? Zou het helpen als ze ook âs nachts naar buiten mogen zodat ze hun tuin kunnen âbehoudenâ? Nu wint de buurt kat elke nacht weer terrein haha