Kattentopic #3

Hahaha awh zo schattig :smiling_face_with_three_hearts::rofl:

35 likes

Ik heb van allebei mijn katten gewoon geen foto waar ze gapen, terwijl ze dat heel de dag doen haha. Wel een foto waar eentje fucking boos kijkt (normaal altijd grote, angstige oogjes, hier satan) :joy:

34 likes

:heart: voor zwarte katten!
En zo moeilijk te fotograferen, je ziet alleen een silhouet en mooie ogen!

2 likes

Jaaaa, love zwarte katten. Heb nu een perfect duo van zwart en wit haha :sparkling_heart: Klopt dat ze moeilijk te fotograferen zijn. Ik heb gelukkig wel een paar mooie kiekjes van haar! Scheelt dat ze van zonnebaden houdt, dus veel foto’s van haar liggend in de tuin :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Love alle gaapfoto’s

42 likes

Vanuit studieontwijkend gedrag een fotoshoot met Roxy gehouden.

43 likes

Heeft ie nou z’n eigen iPad. Catpad.

Liefffff

1 like

Spamdag sorry,
Maar ze ligt zoo diep te slapen in mijn armen nu. Af en toe wat van die spiertrekkingen & geluidjes. Denk dat ze in haar REM slaap zit

25 likes

iCat

1 like

Altijd leuk als je kat bij je komt zitten maar op dat moment een dikke scheet laat.

2 likes

Volgensmij heeft iemand me gemist vandaag

33 likes

Ik: Werken
Mijn kat: SNURKEN als een oude dronkenman

Trouwens: heeft iemand ervaring met een kat naar een kattentrimsalon te brengen? Mijn kat is gewoon een Europese korthaar, maar ze heeft heel veel haar en zichzelf een tijdje niet zoveel verzorgd. Gevolg: flinke beginnende klitten/knopen rond haar heupen/buik. Als ik haar probeer te borstelen daar wordt ze boos. Ik heb met de dierenarts overlegd en die zegt dat het geen kwaad kan dat ze boos wordt (ze denkt dat ze geen pijn heeft), maar ik vind het toch niet prettig om te doen. Ik ben daarom aan het overwegen een afspraak te plannen bij een trimsalon (denk dat deels wegscheren en het dan bijhouden de beste optie is), maar dat is denk ik vrij ongebruikelijk bij een Europese korthaar

3 likes

De oude kat van mijn ouders was ook gewoon een huiskat maar was te oud om zichzelf genoeg te wassen. Die werd eens in de zoveel tijd geschoren om alle klitten weg te halen.
Btw bij de dierenarts met een klein roesje want ze was te fel voor de trim salon haha evil kat. Verder was het echt een lieverd.

1 like

Ik heb mijn kat al meerdere keren laten trimmen en ben altijd tevreden geweest. Doet mijn kat echt deugd! Is ook kortharig, maar oud en wast zich dus niet meer zo goed.

1 like

Jongens :scream:

Jackson Galaxy was net op mijn werk, zo leuk! Ik heb even heel kort met hem gekletst en ben met hem op de foto geweest. Mijn moeder is ook groot fan dus toen ik dat zei wilde hij zelf een video voor haar opnemen waarin hij hallo zei, echt super leuk!

27 likes

Ja heel aardig! Hij zei dat hij verlegen was haha maar volgens mij zei hij dat om mij op mijn gemak te stellen omdat ik zenuwachtig was.

4 likes

Opvangkatje doet het steeds beter en beter. Over enkele weken is hij klaar voor adoptie denk ik :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Gossie die pootjes :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

M’n kat ligt met haar lijfje tegen m’n voet aan zo te spinnen dat het voelt alsof m’n voet slaapt :heart_eyes:

7 likes