Na heeel lang lurken toch maar een account aangemaakt om mee te posten. Lees in dit topic al een tijdje mee voor alle tips en vorige week hebben we eindelijk onze kleine baby opgehaald uit het asiel! Ze is 6 maanden oud en doet het echt mega goed. Ik denk dat het voor ons meer wennen was als nieuwe kattenouders. Een fotootje kan natuurlijk niet ontbreken, dit is Tum (ook wel Tummie of Tumtum):
Wat een bijzonder koppie! Heel schattig
Dave ligt eigenlijk nooit tegen me aan of op me (verder komt 'ie wel altijd kopjes geven en spelen) maar ik ben sinds gisteren ziek en vannacht lag hij opgekruld tegen me aan en nu op de bank.
Ik weet natuurlijk niet of dat wat met elkaar te maken heeft, maar ik denk graag van wel!
Toen ik me vorige week belabberd voelde kwam Dolly ook echt de hele nacht tegen me aan liggen, veel langer dan normaliter
Ahhw dan zal 't er toch wel iets mee te maken hebben!
Kwam net beneden en er lag allemaal bloed op de vloer. Ik denk dat ze een muis te pakken hebben gekregen, zag bij alle twee verder geen bloed of iets geks maar man man wat een naar gezicht. En omdat ik altijd als ik eerste beneden ben ruim ik standaard kots en ranzigheid op maar nu heb ik het laten liggen voor m’n vriend die er net twee keer langs is gelopen. Heb er nu een pak schoonmaak doekjes bij gegooid als niet zo’n stille hint en ben m’n bus gaan halen.
Mn kat kwam naar binnenrennen met iets groots en donkers in zn mond. Dus ik schrok me kapot. Kijk ik goed is het een veer…
Ik hoorde mijn man vanochtend ineens zeggen “Hee! Wie ben jij?” en toen bleek dat er een (voor ons nieuwe) kat voor het raam zat Hoop dat ik die ook gauw een keertje zie.
@Fotorolletje Wat een beauty!
Vandaag moesten er wat kiezen worden getrokken bij mijn kat (alles is goed gegaan, ze is nu thuis aan het bijkomen). Stuurt mijn vriend net dit :
Aah wat zijn ze lief.
T is dat ik niet weet waar je woont, anders was je ze kwijt.
Hahahah gelukkig maar dan ja
Ik kan soms echt verdrietig worden als ik foto’s van mijn kat als kitten zie en hoe groot hij nu alweer is
Oooh dat tongetje
Gisteravond een katje gevonden die erg in paniek leek. Mee naar huis genomen om te kijken of er een telefoonnummer of iets in het halsbandje zat maar helaas. Op facebook gezocht en daar bleek ie vermist te zijn. Uiteindelijk kon de eigenaar het katje vandaag pas ophalen. Ik weet niks van katten dus van alles gegoogled. We hadden het heel gezellig samen. Hij wou bijna niet mee terug naar zn baasje. Wat een avontuur einde dagboek.