Pff sorry dat ik hier kom binnen vallen maar moet het even kwijt. Mijn allerliefste kater van 9 is wrs heel ziek. Maand geleden ging ik met ‘m naar de dierenarts omdat ie steeds bleef overgeven en diarree had. De DA zag gelijk dat hij heel geel was en ze voelde een verdikking in z’n buik en hij was erg afgevallen. Echo, bloedonderzoek, biopten etc gedaan, maar behalve hoge leverwaarden en vergrote lever niks te zien. In de hoop dat het een ontsteking is is hij op antibiotica gezet. Dit leek aan te slaan want hij knapte gelijk op. Sindsdien geen diarree meer, heel af en toe nog overgeven. Hij leek ook minder geel. Nu vandaag controle maar de geelzucht zou veel minder moeten zijn na 4,5 week ab. Ook is z’n buik nog erg bol en zijn z’n lymfeknopen opgezet. Nu zijn er weer biopten van z’n lymfeknopen afgenomen, hopelijk binnen een paar dagen de uitslag. Maar ze denkt sterk aan een lymfoom, kanker dus. Meestal wel behandelbaar met chemo gelukkig meer heb de fout gemaakt te googlen en de levensverwachtingen na een jaar of 2 jaar is niet heel hoog…
gekke is dus ook dat de ab aan leek te slaan. Het klopt dus niet helemaal maar de da kan het niet goed plaatsen. Ondertussen is ie vrolijk, knuffelig en eet ie goed. Hij lijkt echt helemaal niet ziek, maar is het wel. Het is echt mn vriendje dus maak me zo’n zorgen nu 
Edit: weet niet waarom het een reactie op jou is @Nysmn. Hoop dat het met jouw beauty allemaal goed is gegaan vandaag!