Mijn puberale rode kater van 7 doet dit af en toe ook nog. Wij noemen dit “spiderdexen” (hij heet Dexter).
Bedankt voor alle tips! Ik ga een plumeau en die vellen bestellen. En accepteren dat onze kleine koningin gewoon de baas is in huis.
Yup same here!
Ze vinden 't ook een heel fijn plekje dus liggen er vaak. Soms zit ik op de bank en voel ik ze onder me bewegen
Ja dat moet je sowieso als je een kat hebt, jij hebt niks meer te zeggen.
De hond en de kitten van mijn ouders zijn nog steeds besties

(Foto en vinger in beeld van mijn moeder)
Ahh ja inderdaad! Is die van jou ook zo aanhankelijk en praterig? Hopelijk gaat het weer iets beter met haar.
Ja ze hebben echt maar twee standen hè? Kwijlend van geluk knuffelen of je de oren van het hoofd miauwen. Kan me van jouw kat ook nog wat knuffelfoto’s herinneren geloof ik, zo lief
Ik heb gewoon een basic dichte kattenbak in de woonkamer staan en als ik die dagelijks leegschep en om de 2 of 3 weken verschoon ruik ik 't niet.
Ja nou weetje, kattenpoep stinkt gewoon dus zou eerst je kitten in huis halen met een soortgelijke bak + vulling als hij/zij nu heeft, dan kan ie wennen aan het nieuwe huis en als alles goed gaat evt kijken naar andere vulling want dat kan al heel veel schelen en pas over een tijdje naar zo’n peperdure elektronische kattenbak. Voor hetzelfde geld koop je die nu en vindt je kitten m eng. Ik wil ook dat mijn huis lekker ruikt, maar heb ook geaccepteerd dat katten gewoon stinken als ze poepen, het zijn soms net mensen.
Het gaat enorm slecht met mijn kat, ze is nu opgenomen in een ziekenhuis omdat ze vanbinnen helemaal vol vocht zit. In het slechtste geval is ze onbehandelbaar en in het beste geval wordt het een loeizwaar traject. Weet even niet waar ik het zoeken moet, ze is voor mij zo enorm belangrijk. Neem mezelf nu ook allerlei dingen kwalijk terwijl ik wel vier keer aan de bel heb getrokken bij de dierenarts en zij telkens niets konden vinden
Ze is echt mijn beste vriendinnetje, ben er helemaal kapot van
Neee
Wat onwijs verdrietig zeg Mag je wel langskomen waar ze opgenomen is?
Zeker jezelf niks kwalijk nemen. Je hebt echt alles gedaan wat je hebt kunnen doen. Veel sterkte
Yes, mag als het goed is elke dag even langs. Het is mijn grootste nachtmerrie dat haar laatste dagen in dat ziekenhuis gaan zijn hopelijk kunnen ze in ieder geval de pijn onderdrukken
Bedankt voor je lieve berichtje!
Heel erg veel sterkte en inderdaad neem jezelf niets kwalijk. Je doet steeds het allerbeste voor haar.
Oh wat vreselijk zeg voor jullie allebei heel veel sterkte, ik duim voor jullie
Je zelf niks kwalijk nemen hoor! En mocht het inderdaad zo zijn dat je kat uitbehandeld is mag je gewoon aangeven dat je haar mee naar huis wilt nemen. Er zijn zelfs dierenartsen die haar thuis kunnen euthanaseren mocht dit nodig zijn. Bij mijn eigen kat kon dit helaas niet vanwege Corona maar met de kat van mijn ouders hebben we dit wel gedaan en het was echt heel fijn om die laatste momenten thuis in haar vertrouwde omgeving te hebben. Heel veel sterkte
Oh nee wat vreselijk, heel veel sterkte en hoop dat het goedkomt