Kattentopic #3

Hij heeft steeds koude voetjes. Die komt die of bij mij opwarmen of hij gaat er zo bij liggen. :smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Lekker van de zon genieten🥰

55 likes

Nog maar 1,5 week hier thuis en ik vind deze ochtend mijn handtas op deze manier…

De inhoud van de tas lag ook echt over heel de kamer verspreid. Hoe zelfs?! Zoveel vragen. :joy:

39 likes

Hahahahahahha kleine tasjesdief!!!

4 likes

Hahahahhhh love it

2 likes

Toen was de kerstboom kapot nog voor de kerst :joy: 2x omgetrokken vandaag, en 2x gelijk een poot eraf. (Bij de kerstboom natuurlijk).

Grrrr soms vraag ik me af waarom ik hem leuk vind en 5 seconden daarna loop ik ‘is niet erg hoor schat, kan gebeuren, ben je erg geschrokken?’

26 likes

Dit is toch heerlijk :pleading_face:

42 likes

Bollie heeft ‘n nieuwe mand :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Sorry voor mijn kittengespam maar ik moet het telkens ergens delen :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Ja ik roep denk ik wel 10x per week dat ik ze op Marktplaats ga zetten en degene die ze komt halen nog 100 euro toe krijgt

4 likes

Vind het alleen maar leuk!!

1 like

Jaaaa donut! Hier alltime fave ik heb alleen een kleiner mandje/grotere kat :laughing:

27 likes

Bij ons ging het aan het begin ook verkeerd met de kerstboom, hij ging er natuurlijk in klimmen en in bijten. Het was wel erg schattig want de lichtjes weerspiegelden in zijn ronde pupillen, maar dat bijten leek ons niet zo veilig. We hadden toevallig een limoen in de koelkast en de geur vinden katten erg vies. Dus de limoen open gesneden op een vork geprikt en tussen de takken door laten ruiken, hij was er meteen uit, 3 dagen lang gedaan elke keer als hij er in ging en de limoen onder de kerstboom gelegd. Hij kijkt er nu bijna niet meer naar :partying_face:

3 likes

De wasmachine is klaar, de droger is klaar, m’n vriend moet naar de wc, ik heb honger. Maar ja….

23 likes

Ik las ooit dat het met grip onder de pootjes te maken had.

1 like

Ze kunnen toch op de rand van het kleed zitten en er naast kotsen

6 likes

Dan spettert het minder en is lastiger voor ons. En dus leuker voor hun.

Ik heb dus dit hele topic gemist maar katten :heart: mijn flufballs:

33 likes

Wat heeft die zwartwitte een leuk maskertje :heart_eyes:

1 like

Meh een van mn katten is al de hele dag weg. Meestal is ze wel snel weer terug. Ik hoop maar dat ze een leuk avontuur aan het beleven is en snel weer terug is. Mn andere kat is helemaal overstuur dr van.

Ineens staat ze weer voor de deur alsof dr niks aan de hand is.madam is meer dan 11 uur was ze weg normaal is ze hooguit 1 a 2 uurtjes weg. Nu weet ik hoe t voelt als je kind voor t eerst uitgaat.

14 likes

Thx sgat kom er echt goed bij zo

34 likes