Kattentopic #3

Nee, gelukkig heeft die van mij er totaal geen last van. Hij vindt het wel mooi en interessant lijkt het. Zeker op oud&nieuw zelf, iets na 12, gaan we altijd samen met hem uit het raam kijken haha.

Lijkt me echt vervelend voor ze en de baasjes als ze er veel last van hebben. Heb je wat plekjes waar hij beschut kan zitten?
Of de komende dagen wat meer muziek op hebben staan, zodat de knallen minder hoorbaar zijn?

1 like

Ohh wat gezellig haha, samen vuurwerk kijken!
Ja, hij heeft opzich genoeg ‘beschutte’ plekjes waar hij gaat zitten als het te veel wordt. Ik vind het vooral zo sneu voor ‘m en zou willen dat ik ‘m kon uitleggen dat er niks ergs gebeurd!

1 like

Af en toe, met bepaalde soorten! Heb schuilplekjes voor hem gemaakt en trek alle gordijnen dicht en zet in meerdere ruimtes muziek op. Begreep dat radio 4 geen vuurwerk uitzendt om middernacht.
Echt sneu omdat je inderdaad niks uit kan leggen

1 like

Heb nu een foto kunnen maken, het is een soort van in zijn oksel. Hij lijkt het niet heel vervelend te vinden als ik het aanraak, wat ik heel zacht heb geprobeerd.

Dit lijkt niet op ringworm vind ik, maar hebben jullie wellicht een idee wat het wel zou kunnen zijn?

Ik heb er 1 die er last van had, maar die is gelukkig nu vrijwel helemaal doof (voor hem gelukkig). Toch vind ik het dit jaar wel spannend, want ben niet thuis met de jaarwisseling en ze zijn nog nooit alleen geweest met oud & nieuw.

Ik ben zo verdrietig. Om half 12 komt de dierenarts om mijn allerbeste vriendje te laten inslapen :sob: had hier al eerder gepost dat hij ziek was, het leek even beter te gaan maar de laatste week gaat het steeds slechter. Wil hem verder lijden besparen maar oh het doet zo’n pijn :sob::sob:
Hij is 9,5 jaar ook pas, voelt zo oneerlijk.

11 likes

Heel veel sterkte :heart:

3 likes

Oh nee :disappointed_relieved: wat verdrietig :broken_heart: Heel veel sterkte :white_heart::white_heart:

1 like

Heel veel sterkte :two_hearts::two_hearts:, zo verdrietig :disappointed_relieved:

1 like

Heb echt het beste kerstcadeau van mijn vriend gekregen. Zo fout dat ik het geweldig vind :heart_eyes:

26 likes

Heel veel sterkte! :heart:

Ah jeetje wat verdrietig. Heel veel sterkte :heart::broken_heart:

1 like

Heel erg veel sterkte. Je neemt de juiste beslissing maar zo verdrietig.

2 likes

Veel sterkte :two_hearts:

2 likes

Ik vind al die katten foto’s zooo leuk :heart_eyes: misschien echt heel suf: maar hebben hier ook katten insta zodat ik ze kan volgen :joy:

2 likes

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat verdrietig, maar voor hem de goede keuze. Heel veel sterkte :hugs: :broken_heart:

2 likes

Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

3 likes

Bedankt iedereen voor de steun :heart:Hij is vredig ingeslapen. Het is beter zo maar ik mis hem nu al. Zo onwerkelijk.

18 likes

Knuffel voor jou :heart:

1 like