Ohh wat verdrietig, heel veel sterkte!!
@Mar22 Heel veel sterkte! ![]()
@chiren Ik heb voor mijne ooit instagram aangemaakt, maar ben er niet heel actief: https://www.instagram.com/thestripeyboys/
Dikke knuffel ![]()
Heel veel sterkte, dikke knuffel voor jou ![]()
@chiren niet mega actief maar mijn meisjes hebben ook een insta
Ah wat verdrietig, heel veel sterkte ![]()
Een vrienden van mijn zus gaf me vandaag de tip om mijn bange katten met oud en nieuw advocaat te geven want dan worden ze dronken en dus rustiger???
Niet doen hoor. Alcohol is heel slecht voor katten kunnen ze oa lever en hersenschade van krijgen.
Ja ik dacht ook echt wtf waar haal je dit nou weer vandaan, doe ff normaal
Wat bij mijn katten het allerbeste werkt is vooral genoeg plekken om te verstoppen. Zo heb ik een trapkast waar ze normaal niet mogen komen en morgen staat de hele dag de deur open zodat ze er in kunnen. Verder doe ik de gordijnen dicht zodat ze zo min mogelijk flitsen zien. En ik merk dat wanneer ik zelf geen aandacht geef aan het geknal zij er ook bijna niet op reageren. En als ik weg ga dan zet ik de tv en radio aan.
Ik heb weer een nieuwe foster kitten!
Dit is Bubbles en ze is 5 weken oud. Zoals altijd is ze op straat gevonden en we denken dat ze het waarschijnlijk koud had en in een auto ofzo is gekropen. Ze heeft namelijk brandwonden op haar voetjes en haar snorharen zijn afgebroken. Ze was ook heel vies. Ik heb haar gewassen maar haar witte voetjes zijn nog steeds een beetje grijs ![]()
Ze is een schatje! Toen ik haar net kreeg was ze veel aan het blazen maar ze is al helemaal gewend en komt nu knuffelen ![]()
Ik heb 2 foster kittens gehad die ringworm bleken te hebben
ik heb inderdaad het hele huis moeten schoonmaken met speciale disinfectie spray en mijn twee volwassen katten in bad gedaan met speciale shampoo.
Gelukkig hebben mijn katten en ik het nooit gekregen maar ringworm is geen pretje! Sommige mensen zijn volgens mij wel meer vatbaar voor ringworm want ik heb op mijn werk ook meerdere keren (per ongeluk) een ringworm kat aangeraakt maar het nooit gekregen en mijn collega had 3x ringworm ![]()
Hopelijk is het iets anders! Meestal met ringworm zitten er ook meer korstjes op de plek!
Ik was frenky kwijt. Was hij dus naar boven gesneaked en zat hij bangig onder mn bed. Heb hem mee naar beneden genomen en nu zitten ze samen veilig onder de tafel en geef ik ze wat extra snackjes.
Bij mij is er zo’n groot contrast. De een lag net in een kast te schuilen en de ander zat voor het raam naar het vuurwerk te kijken haha
Nou wij zitten ons oud & nieuw in de badkamer door te brengen. De knallen zijn zoo hard en ze is gewoon verstijfd van angst, weet niet waar ze heen moet want je hoort het overal. In de badkamer het minst, dus daar zitten we nu met zijn 3tjes. Verder alle deuren dicht.
Katten kijken af en toe even op als er echt harde knal is maar verder slapen ze gewoon door. Kat 2 gaat meestal om 24.00 voor het raam zitten om te kijken. Gek beest.
@Nysmn, Ah wat sneu. Hier valt het reuze mee (volgens mij zit ik niet zo ver van je vandaan, Z.en dan W.) Maar hier wonen vooral bejaarden in de straat. Hopelijk is het voor jullie snel weer stil.
Beter! Hier letterlijk voor en achter de flat. En harddd. Haat dit ugh
Wat fijn dat het zo goed ging! Ik vind het zo sneu als ze bang zijn.
Hier ging het ook goed gelukkig. En de erfpoesjes hebben het ook goed gedaan vertelde de stal eigenaar. Bij mijn paard op stal wonen allemaal katten die niet meer ter herplaatsen zijn om wat voor reden dan ook, ze werkt samen met een stichting en die katten leven nu lekker op het erf. Ze heeft rond kwart voor op verschillende plekken binnen allemaal nat voer en lekkers neergezet en er is geen vuurwerk afgestoken. Alles is goed gegaan ![]()
Kat is blij dat het knallen weer voorbij is. Hij sloop door het huis heen en had constant zo’n verschrikte blik, arm beestje.
Is stal leugenaar een typfout of betekend dat iets haha.