Heeft iemand een draag rugzak ipv zo’n mandje voor de kat? Ik denk dat zo’n rugzak voor mij veel fijner gaat zijn dan zo’n mandje, maar ik weet niet of de katten het leuk vinden haha
Ik heb het idee dat ze het of allebei prima vinden of allebei helemaal ruk. Als je kat er niet van houdt opgesloten te zitten en op pad te gaan maakt de vorm denk ik weinig uit
Ik heb echt aan elk ding in mijn woonkamer geroken omdat ik kattenpis ruik, maar kan het gewoon niet vinden. Denk oprecht dat mijn woonkamer nog nooit zo schoon is geweest want alles is gepoetst, maar ben echt bang dat ik toch iets gemist heb en er dus nog ergens kattenpis ligt want ik blijf het ruiken. Denk bijna dat ik gewoon paranoia ben en die geur in m’n neus zit.
Toevallig in de bank of op een kleed ofzo? Heel vervelend wel
Nee, ben letterlijk de hele kamer door gekropen terwijl ik overal aan rook dus kan bijna niet dat het daar in zit. Ga mijn vriend vragen morgen eens goed te ruiken, hoop echt dat ik het gewoon mis heb hoor.
In de zomer dacht ik dit ook en ik vond het zo raar want ze plast nooooit buiten de bak, maar het stonk zo, en toen bleek het niks met haar te maken te hebben maar waren het maden in de vuilnisbak
Mja dat is nu vast niet bij jou.
Nooo mijn man ontdekt net een wondje in het oor van mijn kat ziet er echt naar uit
Morgen gelijk DA bellen. Vind wel gek want dit heeft ze nooit gehad ofzo. Misschien iets van oormijt?
Mandje vinden ze helemaal prima totdat het deurtje dichtgaat haha. Anders slapen ze er ook gewoon in enzo.
Maar ga maar zo’n rugzak uitzoeken en bestellen, moet binnenkort met Ska langs de dierenarts en dan kan ik haar zo een stuk makkelijker meenemen.
Wow wat heeft hij dat goed in elkaar gezet!
Gisteravond in bad en mevrouwtje kwam er gezellig naast liggen Eerste keer dat ze niet probeerde achter de raambekleding te komen en wij als een idioot dat bad uit moeten om haar eruit te plukken
Ja hij heeft echt z’n best gedaan (om zoveel mogelijk tand afdrukken op de blokjes achter te laten).
Mijn kat haar ontlasting ruikt zo heftig en ik was het wel gewend, dacht nou zal wel bij haar horen. Mijn andere kat heeft het beduidend minder. Maarr net heeft ze mijn bezoek ermee weggejaagd hahaha. Wat ik snap, ze stonk nu echt.
Hebben juliie hier ervaring mee? Tips voor bepaald voer?
Ze krijgen brokken en 1 keer per dag half zakje natvoer. Dat is echt drugs voor ze, ze zeuren ZO erg als ze t sochtends niet meteen krijgen. Beter niet meer geven?
Ik denk dat het natvoer geven niet heel veel uitmaakt. Soms kan het helpen om graanvrije brokken en natvoer te geven. Als je dat al geeft, kan het ook nog dat je ene kat gevoelig is voor een hoog eiwitgehalte of een bepaalde eiwit.
Ben je al wel eens overgestapt naar ander voer om te kijken of dat helpt? En is haar ontlasting wel gewoon stevig?
Welk natvoer geef je? En wat voor brokjes?
Thsnks voor het meedenken! Ook @cassie
Ik wissel tussen huismerk Lidl, Jumbo en AH maar echt verschil heb ik nog niet echt gemerkt geloof ik. Wat ze nu heeft gegeten is AH natvoer en Lidl brokken.
Haar ontlasting is ook wat zacht nu je het zegt, de andere kat heeft veel stevigere ontlasting! Gewoon normaal.
Dan zou ik toch eens ander voer proberen. Sommige katten hebben ook gevoeligere darmen, dus meestal wordt geadviseerd om langzaam over te stappen naar een ander merk d.m.v. een overstapschema (op deze site staan sowieso veel tips over kwalitatief beter voer, misschien wel handig).
Een van mijn katten kan bijvoorbeeld slecht tegen kip, en het gaat nu veel beter sinds ik voer koop waar bijv. als hoofdbestanddeel eend in zit.