Thanks, ik ga het eens onderzoeken!
Dolly krijgt duur voer te eten maar sindsdien stinkt haar poep wel veel minder. Toen ze nog wel eens sheba oid kreeg was het véél erger. Het is wellness core. Catmoneo heeft fijne overzichten van kwalitatief goed voer qua ingrediënten etc. Ik ben wel bang dat huismerk voer op dat gebied erg slecht zal scoren…
Mijn katten hebben altijd goedkope brokken gehad en hun poep stinkt niet Mn zus heeft raskatten die allerlei kwalen hebben en speciaal voer moeten wat super duur is, en die stinken echt bizar
Dus ik denk niet dat goedkoop voer altijd de boosdoener zal zijn. Denk dat het eerder ligt aan de darmen van de kat en of ze misschien niet tegen bepaalde voedingsmiddelen kunnen. Dat is bij mensen net zo toch. Dus ik zou eerder eens kijken of je brokken kan kopen per soort (groente, vlees, vis en gevogelte) en die dan los van elkaar een tijdje proberen. Dus niet van die mixen door elkaar. Misschien op die manier dat je verschil gaat merken in de ontlasting? En zo wat dingen kan uitsluiten die het verergeren?
Overigens ben ik geen kenner hoor dus dit is vooral wat ik denk/zou doen
Edit: ik gaf mijn vorige kat en huidige kat altijd Tom Poes brokjes. Dat is echt een budget merk. Tegenwoordig kan ik die nergens meer vinden dus sinds een paar weken eet ze nu zo’n huismerk mix zak van de Coop.
Ik wilde net zeggen, mijn kat heeft kneiterduur dieetvoer en zijn kak stinkt echt heel erg. Maarja, als ik hem wat anders geef krijgt hij heel veel pijn, dus ik leef maar met de stank
Een vraagje. Onze kat is de laatste dagen dol op dit fretje. Eerst weken niet naar omgekeken en nu helemaal favoriet.
Nu kom ik er net achter dat ze hele plukken haar uit die fret trekt en vervolgens opeet. Weet iemand of dat kwaad kan?
Niet perse lijkt me, maar het moet er wel weer uit komen…
Onze katten eten van het schapenkleed. Is dit knuffeltje van wol ofzo? Lijkt er wel op. Het kan meestal geen kwaad, volgens onze dierenarts.
Polyester staat op de site. Misschien dat ik het voor de zekerheid toch even bij de dierenarts check.
Omg mijn gecastreerde kater van 7 heeft net zitten masturberen??? Ik heb dit nog nooit gezien, en i wish i could unsee
Doen jullie gecastreerde katers dit ook?
Mn kat slaapt altijd op bed op zn fleecedekentje en ik hoorde hem spinnen dus ik ging even kijken en hij was dat dekentje helemaal aan het kneden en aan het humpen. Later ging ie er ook nog bij miauwen…
Onze gecastreerde kater doet dat ook! Dat gedrag is ook opeens opgekomen, hij is nu 5jaar en had dat (naar wat wij weten) nog nooit gedaan. Geen enkel fleecedekentje is nog veilig….
Komt er dan ook iets uit? 🫠
Ik heb een nep schapenvachtje en mijn kat probeert dat ook te eten! Ik dacht dat ze gewoon een beetje raar is maar blijkbaar doen andere katten dat dus ook.
Ja zeker!!
Ik ben nu al bang voor het moment waarop mijn knappe man dit gaat doen
Ik heb niet durven kijken Was wel een goeie sessie want daarna was ie knock out
Een van mijn poezen doet het ook
Hoe ging het???
Wat een stoer beest. Gaat het goed nu?