Kattentopic #3

Je hebt ook luikjes die werken met een soort hangertje aan het halsbandje van de kat.
Zelfde idee als met de chip, maar dan zorgt het hangertje ervoor dat het luikje opengaat

1 like

Nee dit vind ik dus ook een beetje verwarrend in haar gedrag. Ik weet nou niet of ze t echt serieus vervelend vind dat hij er is? Ze vechten en blazen niet. Ze verstopt zich niet. Ze rent niet weg. Ze kijkt gewoon een beetje gelaten. Het enige is dat ze m wel echt heel nauwgezet in de gaten houdt, maar ze kan ook rustig gewoon eten of spelen als hij in de kamer loopt dus heel gestressed is ze er niet van geloof ik?

Ik heb gisteren gereageerd op een poes in het asiel en ik werd net gebeld dat ik kennis mag komen maken en dat ze voor me gereserveerd is! :smiling_face_with_three_hearts: Wilde al heel lang weer een kat, maar woonde altijd in een studio en nu heb ik eindelijk de ruimte voor een beestje. Ze is nog erg bang en gestrest door de situatie waar ze uit kwam (kon niet met een andere kat) en ze is net geopereerd aan blaasstenen, maar ik hoop dat ik haar een fijn thuis kan bieden hier. :pleading_face: Ze is 4 en ze heet Ziva en volgens de vrouw van het asiel had ze al veel animo dus ben helemaal blij want was al een beetje verliefd geworden op de foto

45 likes

Maar daar bellen mensen vaak niet de dierenambulance voor. Alleen voor zieke katten enz. Er zijn Facebook groepen waar mensen lid van zijn en daar zijn er mensen met een chip reader. Ik snap dat het voor jou en jouw kat beter was als er wel gebeld was, maar de mensen waar ze verbleef hadden er meer moeite voor moeten doen. En je hebt zeker gelijk met het niet voeren van katten.

1 like

@the.rebel.club Wij hebben ook dat kattenluik in combinatie met de hub. Dan kan je via de app zien als de kat naar binnen of buiten gaat, deurtje sluiten bij slecht weer. Werkt perfect.

Weet iemand of mijn gezonde kat ook op het volgende dieetvoer kan: Hills j/d joint care? De andere kat heeft iets aan zijn rug (twee schijven zijn wat nauwer, maar subtiel).

Ja hoor, kan geen kwaad!

1 like

Dit is nu dus hoe make-up opdoen elke ochtend gaat. Inclusief 100 pogingen om mijn bureau op te lopen en kwasten te pikken =’)

59 likes

Laat maar geen beautyblender slingeren want daar zijn mijn katten echt dol op. Nemen ze zelfs mee naar beneden als ik niet op let :joy:

3 likes

Hahahaha zo herkenbaar! Een van mijn katten moet altijd in mijn nek klimmen en mept tegen de mascara als ik die op doe en moet ook aan alle kwastsn ruiken die ik gebruik👍🏻

24 likes

Hahaha de mascara is hier ook populair ja :joy: echt zo schattig hoe katjes soms overal bij betrokken willen worden haha

1 like

Haha Dolly gaat vaak in mn nek zitten als ik mn makeup doe! :rofl:

'S avonds heb ik een bepaalde routine met kattenbak legen, voerbakje vullen en dan tandenpoetsen etc. Zodra ik de kattenbak leeg, gaat Dave al op me zitten wachten in de badkamer om te knuffelen en te spelen.
Gisteren heeft 'ie 10 minuten zo bij me gezeten:

25 likes

Ik ben echt jaloers op jullie! Tum komt kopjes geven en als je haar dan aait rent ze gauw weer weg. Ze gaat demonstratief voor de bank op het kleed zitten ipv op schoot. Als ik haar probeer te lokken kijkt ze gewoon de andere kant op. Mevrouw de Koningin kiest echt haar momenten dat je als uitverkorene heeel even mag genieten van een gezellig knuffelmomentje :joy:

3 likes

Haha aaahh
Kijk nou het is net alsof de grijze een hartje als neus heeft

4 likes

Ze hebben heel veel plekjes/mandjesom te slapen hier in huis. We hebben zelfs 2 bananendozen dus ze kunnen ook allebei apart liggen. Maar dit ligt blijkbaar het beste.

39 likes

Beetje onscherpe foto maar Skadi MOET aandacht als ik ga puzzelen :joy:

27 likes

Ik wilde even ongevraagd een update geven over de kitten die mijn ouders een paar maanden geleden ineens in hun tuin vonden; ze is helemaal hersteld van de schimmel en infecties die ze had (echt een proces van lange adem geweest), ze is op gezond gewicht en vorige week zelfs al gesteriliseerd! Ze is nog klein van stuk, maar ze is echt heel zelfverzekerd en geniet enorm van de wereld ontdekken. Ze is zo extreem zindelijk dat ze van buiten naar binnen komt om de bak te gebruiken :sweat_smile:. Ze is ook nog steeds beste vriendinnen met de hond, dus ze hebben fijne speelmaatjes aan elkaar

(Fotos wat raar gekropt omdat ik het interieur van mijn ouders er een beetje buiten wilde laten)

59 likes

Hahaha die tweede foto, daar kijkt ze echt “Falula moet je nou alwéér een foto maken”

7 likes

Wat een leukie! En wat fijn dat het goed met haar gaat!

1 like

Ik ben ook zo verliefd op onze kat!
S’nachts maakt hij me wakker door met zijn snorharen in mijn gezicht te kriebelen, elke avond MOET er verstoppertje gespeeld worden. Elke klus die ik nu doe kom hij ‘meehelpen’ maar als ik niet op tijd stop en met hem rustig ga zitten dan laat hij dat wel weten door te mauwen. Het leukste vind ik wanneer hij ons begroet, het klinkt als een combinatie van gespin en mauwen, echt heel schattig!
Dat was mijn ode aan dit lieverdje (hij was tandjes aan het wisselen en had dubbele hoektanden, met als gevolg zijn tong zo haha)

37 likes