Ik heb catz voeding van de grote dierenwinkel hiee in het dorp. Van junior naar homecat over gegaan.
En @Maruti
Het is gelukt! Ik heb een lekker mengeltje gemaakt met zo’n liquid snack en stukjes zalm en daar de 3 helften van de pil ingedaan en toen at hij het zowaar op!
Het is ook wel zijn meest favoriete eten, maar wat een geluk!
Welk voer geef je nu? Misschien binnen het merk overstappen naar de adult versie?
Mijn katten kregen kitten brokken van Purizon en ben daarna overgestapt naar de volwassen brok. Van Purizon wissel ik steeds van smaak en ik meng de carnivore (large bites) brokken van Natural Health erbij. Natvoer eten mijn katten niet meer sinds ze geen kittens meer zijn. Enige wat ze (enigszins) lekker vinden, is het natvoer van Wellness Core. Dus dat krijgen ze hier op zondag haha.
Ja ik baalde er ook van toen ik het zag van catmoneo, maar via de wayback machine is er nog wel een deel van die lijsten te vinden.
Ik heb twee weken terug ook Wellness core brokjes gehaald en die vielen goed in de smaak hier! Dus ook een aanrader wat mij betreft haha. Purizon ook eens gehad, maar daar werden ze heel dik van.
Er is tegen het gordijn geplast een paar weken geleden, ik heb het gordijn al 2 keer gewassen en laten weken in biotex, heb het ingespoten met HG nare geurtjes weg maar het blijft terugkomen, hebben jullie nog tips?? Er is nu niet weer opnieuw tegen geplast, maar je ruikt het nog steeds en ik word er echt gek van. Maakt me niet eens uit wat het spul kost, als die geur maar weg gaat.
Baking soda? Maar het is vaak een beetje onbegonnen zaak bij mij
Het enige wat bij ons werkt tegen kattenpiesmeur is groene zeep
Onze toen nog kitten had ooit eens in bed geplast. We waren er met water gelukkig vrij snel bij, maar we wisten dat die penetrante geur zou kunnen blijven. Dus toen hebben we een of andere schoonmaak-spray bij de dierenwinkel gehaald die ook de geur neutraliseren. Deze: UF2000 4Pets - Urinegeur Verwijderaar - 500ml - Ecodor | bol.com
Matras ligt er nog steeds en geen moment gestonken, thank god.
Iemand tips voor hufterproof kattenspeelgoed? Met name haar speelhengels weet mijn kat ontzettend snel te slopen, ze is echt gek op die dingen. Zou alleen fijn zijn als ik niet elke maand nieuwe hoefde te kopen
Ik heb het hier niet echt opgebouwd, ze gaan vanzelf elke keer een stukje verder weg en dat is denk ik vooral voor jezelf als baasje een vervelend iets hier mochten ze naar buiten in mei, dus toen gewoon bij goed weer de deur open en laten gaan
Ik vroeg jullie 2 weken geleden voor tips voor speeltjes. Eindstand: De ene kat is helemaal gek van knisperende balletjes (en apporteert ze ook ), de ander leek niet zo speels, totdat ik een hengel met een pauwenveer eraan had. Die is daar zo gek van, dat hij helemaal moet uithijgen na het jagen. Hij wil ook pas stoppen nadat hij moe is.
Vraagje: Het zijn broertjes, die in het begin steeds tegen elkaar aan sliepen en elkaar veel wasten. Nu zijn ze wat onafhankelijker, alhoewel ze altijd in dezelfde ruimte moeten zijn. Ze stoeien ook wat meer, maar dit is zonder gegrom, met een normale staartdikte en zonder nagels. Ze zijn 8 maanden en gecastreerd. Is dit normaal gedrag (net zoals pubers die zich los maken) of is dit een teken dat het misschien fout gaat?
Sorry voor de vaagheid van de foto’s, screenshots uit een filmpje waar hij apporteert.
Oh dat apporteren
Ik heb ook twee broertjes hier en soms liggens ze helemaal tegen elkaar aangeplakt in een te klein doosje (zie foto hier ergens boven) en op andere momenten is het stoeien/vechten. Soms beetje half en andere keren inclusief dikke staart, geblaas en gekrijs. Ik denk dat het er een beetje bij hoort zolang ze daarna nog maar weer bij elkaar kruipen.
Ik heb twee nichtjes (samen opgegroeid) en hun zijn ook minder close met elkaar dan toen ze klein waren. Ze gaan nog goed met elkaar om en spelen en wassen met elkaar, maar samen slapen bijv doen ze niet meer.
Zitten jullie katten ookal in de rui?? Krijg het idee dat die van mij daarmee begonnen zijn, vind overal plukken haar en heb vanochtend een klit uit Emma’s kraag moeten scheren zelfs.
Nu is het weer over, maar twee weken geleden was het drama. Hele plukken door de kamer. Echt van die tumble weeds aan haar hahaha
Mijn kat was zeer ongeduldig aan het wachten tot ik klaar was met werken vandaag. Om vervolgens niet meer naar me om te kijken
Heeft iemand een kat met pica? Mijn kat eet sokken, schoonmaakdoekjes etc. Ik houd alles opgeborgen maar soms vergeet ik toch iets en dan eet hij weer hele stukken stof.
Ik vind het doodeng want het wordt natuurlijk niet verteerd in de maag.
Heeft iemand tips? Ik probeer dus al alles weg te houden, daag hem uit met spelen (wat hem eigenlijk weinig interesseert) en geef genoeg en regelmatig voeding op vaste tijden.
@Pinda volgens mij hadden wij hier een tijd terug over gesproken. Hoe gaat het bij jou nu?