Het zijn kleine pilletjes. Ik ben gestart met 1per dag en dan per 3 weken ong verminderen met 1/4 tablet per keer. Kijken of dat gaat of dat ze weer gaat krabben, het is dan een beetje zoeken naar een juiste dosering.
Als ik haar goed aan de prednison houdt, gaat het goed met dr. Ze waren begin dit jaar op en ik dacht nou even aankijken. Dat was geen goed idee haha meteen weer krabben.
Nu gaat het weer beter, maar moet nu geen pilletje gaan vergeten in deze periode.
We hebben gekozen voor de pillen en geen injecties omdat er bij de injecties steeds een hoge dosering ingespoten wordt en de dierenarts daar minder fan van was. En m’n kat is heel makkelijk pillen te geven, duw ze gewoon in dr bekje of breek het in stukjes door een beetje natvoer.
Alle plekken zijn nu weg, alleen die bij dr oor nog.
Verder geen maatregelen, ontplooien gewoon zoals standaard en zelfde voer als jaren. Veranderingen daarin lijken geen effect te hebben.
Komt je kat ook buiten? Dikke lippen wijzen ook op een contact allergie.
Verder is ze een gelukkige kat.
Ze heeft ook meer plekjes, op dr hakken zeg maar, die zijn kaal, daar knabbelt ze aan, en nu een plekje bovenop dr voorpoot wat ze door stress doet, denken we, ook kaal plekje op dr straat, ze is lichamelijk wat lastig helaas.