Ik ben niet zwanger, maar mijn ene kat heeft wel m’n coronabesmetting opgemerkt toen ik dat nog niet doorhad. Was opeens een dag zó aanhankelijk, mag hem normaal wel optillen maar voor eventjes maar nu moest ik hem elke seconde in m’n armen houden anders hing hij in m’n been. Dag later lag ik plat
Ik vind het stiekem zo leuk dat mn tweedehands kat wat brutaler wordt. Zijn oude baasjes vertelden trots dat ie niet op tafel komt want dat hadden ze afgeleerd met de plantenspuit. Loop net de woonkamer in en zie ik dit
Was bang dat ie weg zou springen maar hij heeft echt schijt en liet zich rustig fotograferen
Ik zag op tiktok een filmpje voorbij komen van iemand die de laatste dag van haar kat had gefilmd. Beestje van 20 jaar oud en mocht al haar favo dingen nog even doen. En nu zit ik echt als een volslagen idioot te janken op de bank omdat ik dan alleen maar kan denken: er komt ooit een dag dat mijn katten ook dood gaan. Ze moeten nog 5 worden 🫠
Ah hij is echt leuk
Niet meer so fluffy
De vorige baasjes kamden hem nooit, ga proberen om het vanaf nu goed bij te houden maar hij houdt er niet van… Bij de trimmer was ie heel rustig. Hij had echt van die lappen vilt:(
En omg kijk dit buikje… Ik wist niet dat dit er was
Haha als hij nu gaat rennen dan wiebelt dat buikje zo op en neer. Vind dat altijd zie schattig als ik dat zie bij mijn kat.
Wij hebben een kattenluik met chip herkenning gekocht (de buurt kat zat steeds binnen ) en ben echt fan! Hebben eentje van PetSafe en t werkt echt mega goed. De buurtkat is heeeeel boos dat hij niet meer naar binnen kan.
Heb een aantal jaar een chip luikje (maar momenteel geen kat) en hij is recentelijk gekraakt door een buurtkat, zit nu regelmatig 's ochtends in de bijkeuken zelfvoldaan te kijken.
Hier ook! Toch bijzonder. Bij mij zelfs de kat die normaal heel erg op haarzelf ligt. @DelilahBard
Ik was druiven aan het eten en er was er een naast het schaaltje gevallen en drie keer raden wie daar nu al een kwartier heel zoet (en voorzichtig!!) mee aan het spelen is
Ja! Ik let er heel erg op, gelukkig weet ik dat ze 0 interesse heeft in mensen-eten maar ik liet haar geen seconde uit mn gezichtsveld. Ze voetbalde er alleen mee (met dr pootje voorzichtig rollen en erachteraan rennen), maar als ze er niet zo zacht mee was geweest had ik ‘t nooit toegelaten.
Ik heb deze net gekocht zonder te bedenken dat ik een kat heb. Iemand enig idee of ze giftig zijn? Of heeft iemand de naam van de bloemen voor me?
Volgens mij niet giftig, maar zet ze op een plek waar je kat niet bij kan want die pluisjes laten los en kan je uit eigen ervaring vertellen dat die dingen overalllllllll terecht komen.
Ongevraagd advies: spray ze in met haarlak dan heb je daar geen last meer van
Je kunt m gewoon omdraaien in de deur in principe. Dus andersom monteren. Dan zit wel het knopje van helemaal open of helemaal dicht aan de buitenkant maar da’s dan t enige irritante en die gebruik je (ik) toch alleen maar met oud & nieuw
Ik ben in september met mijn kater verhuisd naar mijn vriend met kater + poes. Allemaal gecastreerd/gesteriliseerd. Mijn kater gaat nog niet naar buiten maar gaan we in de lente laten chippen. Kater verblijft voornamelijk in onze slaapkamer want hij durft niet in de rest van het huis. Hij heeft daar voer en drinken en twee bakken. Hij kan niet goed met mijn vriends kater en de poes ziet hij niet echt. We geven hem wel veel aandacht en aaitjes en knuffels.
Hij deed al af en toe op ons bed plassen ondanks dat we zijn bakken minstens twee keer per dag verschonen. Dus we hebben zo’n Feliway ding voor in de muur besteld. Maar nu ineens poept hij ook op het bed? Of in het halletje beneden (die leidt naar de woonkamer en die deur is bijna altijd dicht om de katten gescheiden te houden). Het is soms zovaak dat we twee keer per dag alles moeten verschonen.
Hii is gecheckt door de dierenarts en fysiek is er niks mis. Hebben jullie tips??