Egyptische Mau
Oosterse korthaar
Egyptische Mau
Oosterse korthaar
Ik zou zo graag munchkins en ragdolls willen hebben, maar er zijn zoveel katten in het asiel die ook lief en schattig zijn zonder dat ze pijnlijke erfelijke afwijkingen hebben.
Een Kurilian Bobtail!
Maar ik zou ook graag Maine Coons van Amerikaanse lijnen willen of Noorse Boskatten uit Noorwegen. En Somali’s.
Ik hou van groot, stoer en fluffy uiterlijk
Ik heb echt een zwak voor grote katten met een enorme kraag, dus sowieso een maine coon en dan het liefst zo’n mooie zwarte smokey achtige met gele/groene ogen ofzo want i love zwarte katten. Tegelijkertijd heb ik ook een zwak voor panterachtige katten. Een bengaal ofzo <3 love it.
Ik heb nu een raskat (ook een ‘gewone’ asielkat), maar zou dat eigenlijk niet meer doen. Mijn prinses uit het asiel is net zo lief/leuk/mooi (en een mega grote zwarte kat) als mijn raskat
Ik vind deze (zeldzame) katten dus erg mooi, een cashmere cat. Kruising tussen een Maine Coon en Bengaal, prachtig!
Kijk nou!
Een van mijn katten blijft de koolstoffilter uit de kattenbak trekken en uit elkaar trekken / opeten ik heb wel het idee dat die filter best wat geur tegenhoudt dus wil het liefst wel hem erin maar dit is echt een gevecht zonder einde.
Heeft iemand hier ervaring mee? Tips?
Filter eruit halen want mijn kat stopte niet met vreten aan dat ding, werd er knettergek van
Een van onze voerautomaten (die op chips werken, katten hebben allebei een ander dieet) is kapot en er moet dus een nieuwe komen. Heb er destijds 100 euro per automaat voor betaald, nu is die prijs 165. Bedankt inflatie.
Zon luikje met chip en rikkie even goed aanspreken.
Hahaha die laatste foto. Als het mijn kat was geweest had ik de foto uit laten printen en ergens opgehangen.
in zo’n dubbel fotolijstje met die eerste foto als contrast
Haha bij die eerste dacht ik nog ahhh wat leuk, maar die tweede hahahaha
Hahahaha die tweede, dat zou ook echt een mooie WhatsApp sticker zijn
@EllaFitzgerald jij was toch bezig met het aanleren van tandenpoetsen bij je kat? Ben wel benieuwd hoe dat gaat inmiddels haha
Wat een knapperd
We…. zijn aan het opbouwen lol
Ze vindt het echt vreselijk, zogenaamd “kippensmaak”-tandpasta kan haar ab-so-luut niet bekoren, en de tandenborstel is nog niet in dr buurt geweest. Maar ik doe een beetje op m’n vinger en daarmee kan ik inmiddels wel over enkele tanden wrijven voordat ze zich loswurmt, dus er zit wel verbetering in. Ik wil het ook niet traumatisch maken
Mijn kat bijt en wast al meer dan een jaar zijn buik en een deel van zijn staart kaal. Ik ben er al tig keer voor bij de dierenarts geweest en ook een gedragsdeskundige heeft ernaar gekeken. Het is een bang aangelegde kat met veel problemen (hcm, rugpijn waar hij levenslang pijnstilling en maagbeschermers voor krijgt), maar er komt maar niks concreets wat het nou echt kan zijn mbt het likken.
Hij had een poos geleden een milde blaasontsteking, binnenkort opnieuw onderzoek of dit nog aan de orde is, maar ik denk van niet. De gedragsdeskundige vond het geen stresslikken, binnenkort hebben we een eindgesprek. Ik word er moedeloos van dat er nou nog steeds niks duidelijk is. Hij zit continu aan die buik. Heeft iemand hier ervaring mee of nog ideeën?
Hij heeft al vaak dingen gehad zoals een créme, hielp niks. 3 keer een prednison kuur, soms in combinatie met wat anders, helpt alleen zolang hij dat heeft, nog voor het afbouwen klaar is, zijn alle stoppels alweer scherp van het bijten. Hij is ook nog maar 3 jaar.