Haha ja inderdaad moet er niet aan denken
Ik weet niet of je inmiddels wel iemand hebt gevonden, maar toen wij nog geen kat hadden hebben we vaak voor twee tot drie weken op een kat gepast maar dan kwam ze bij ons ‘logeren’. Het was wel een rustige kat en ze was snel tevreden/niet bang. Kan misschien een oplossing zijn?
Wij moeten ook nu zelf een oppas gaan zoeken, als we niemand vinden dan gaat hij op pension bij het asiel waar hij vandaan komt
Katten fort
Ben echt blij voor m’n kat met deze zon, ze ligt zo heerlijk te chillen
We zijn vandaag verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning en onze kat heeft het zo goed gedaan vandaag <3 We hadden een kamer waar we alles uit gehaald hadden wat we mee wilden nemen, en zn kattenbak, eten, drinken en een stoel in het zonnetje neergezet en hij lag op een gegeven moment lekker te tukken.
Daarnaast maakte vriend zich erg druk dat kat geen trap zou kunnen lopen maar hij crosst nu al de trappen op en af gelukkig hahaha
Herman viel gister tijdens het slapen van de rugleuning, die blik!
@backto505 ik gaf je een boze smiley maar dat was m’n lompe dikke duim
Haha agos dit vind ik zo’n aandoenlijke gedachte van je vriend 🥹🥹
Skadi had al een jaar een kale plek/korst op haar wang vanwege allergie, maar er groeit nu gewoon vacht!! Zo fijn voor haar. Had ergens wel verwacht dat we al zouden moeten beginnen aan medicatie e.d. maar tot nu toe heeft ze dit jaar nog geen jeuk van de hooikoorts
Jezus
Nou, het forum heeft me weer eens gered. Moest urine van een van m’n katten laten testen maar ze is nogal moeilijk en het wilde voor geen meter met die plastic korrels terwijl de tijd begon te dringen
Misschien vies, kweenie
Maar toen vertelde @Foucher dat iemand hier de tip gaf om de bak te verschonen en er met een soeplepel bij te wachten Uiteindelijk is het met een ijslepel meteen gelukt, zonder stress of gedoe
Ik heb altijd een zakje van die plastic korrels van de dierenarts liggen, misschien een tip voor de volgende keer!
Haha dit werkt bij mijn kat ook altijd.
Scheelt veel wachten en stress dus ik doe het tegenwoordig altijd zo
Die heb ik geprobeerd maar ze is nogal kieskeurig qua kattenbakvulling
@lauraD haha ja volgens mij was het jouw post! Ben je eeuwig dankbaar
Deze foto is echt te lief wat een schitterend koppie ook!