Kattentopic #3

klinkt als mijn vader

1 like

Hier ligt ze echt bijna nooit in. Past ook maar net :grimacing:

31 likes

Mijn kat wordt helemaal wild wanneer ik de planten water geef (binnen en buiten)?
Hij ziet me al met een flesje water er heen lopen en rent mee, wanneer ik het water giet gaat hij met zijn kop onder de straal en met zijn pootjes rondom de bloempot spelen en gaat daarna ook met zijn pootjes in de natte aarde. Soms probeert hij ook het water dan op te drinken (hij heeft genoeg water en mag altijd uit de kraan drinken).
Ik vind het verder geen probleem, maar ik snap het niet?!

Bonusfoto:

38 likes

Is dat het bankje uit de Action? Ik had die ook gekocht nav dit topic denk ik, maar mijn katten zijn te groot/dik om er in te kunnen liggen haha.

He die heb ik ook, Charlie ligt er periodes in. Nu kijkt ie er natuurlijk niet naar om :sweat_smile:

1 like

Ja die van de action idd! Dolly is niet heel groot en 4 kg dus dat gaat kennelijk precies. Zo lang als vandaag lag ze er nog nooit in

2 likes

26 likes

Ah, hopelijk valt het mee en knapt hij snel op. Succes morgen!

1 like

Ze lag ons echt minutenlang zo aan te kijken :rofl: Benieuwd wat ze denkt, haha.

57 likes

Wat een schattig hoofdje. 🥹😻

2 likes

Ja lief hè! Zo komt ze overal mee weg :joy:

2 likes

Onze kat (bijna een jaar) doet zijn plasje keurig op de kattenbak maar lijkt de laatste dagen ook steeds kleine hoeveelheden (echt minimaal) achter te laten op bepaalde plekken binnenshuis

Iemand die dit herkent

Is dat geen veelvoorkomend teken dat de kat problemen heeft met de niertjes/blaas? Zou misschien de dierenarts even vragen als je je zorgen maakt!

1 like

Mn kat komt ineens met een kapot grote rat thuis wtf. Dat arme beest leeft ook nog kan dit echt niet aan.
Stonden ook nog eens een groep kinderen helemaal te kijken moest ik die ook nog weg jagen. Mijn gunst.

Ohnee mn kat gooit dat ratje gewoon 3 meter de lucht in naah.

2 likes

Ja, plotseling ergens anders plassen en zeker kleine beetjes is waarschijnlijk een blaasontsteking. Miauwt je kat ook tijdens plassen? Dat kan een teken van pijn zijn.

Zou morgen even de dierenarts bellen, waarschijnlijk moet je dan urine brengen en dat testen ze dan.

Klinkt als blaasproblemen, zou morgen idd de dierenarts even bellen en mocht het je nu lukken alvast wat urine opvangen want je zult net zien dat de dierenarts dat morgen vraagt en je kat ineens niet meer plast. Cat’s gonna cat.

1 like

Mijn katten hebben dat bedje ook maar ze liggen er nooit op. :pleading_face: Misschien moet ik een slaapkamer maken en missen ze gewoon een nachtkastje net als jouw kat heeft.

4 likes

Die foto van hemzelf :joy:

19 likes

Hahahaha die foto :laughing: :laughing: :laughing:

6 likes

Nee miauwt niet tijdens het plassen. Is even speels als altijd, slaapt wel meer dan anders heb ik’t idee.

Ga proberen urine op te vangen en neem morgenvroeg contact op met de dierenartsenpraktijk, beter het zekere voor het onzekere.