Thanks allemaal ik ga de reviews daar eens van lezen!
Ik heb eentje van Bome! Met camera en een heel voerschema. Ik heb het verdeeld over 5 porties
Hahaha ik weet niet in wat voor buurt ik ben komen wonen maar nu zit er opeens een kat op het vensterbankje aan de voorkant van m’n huis
Godkolere ik weet niet hoe het kan maar Dolly d’r kak meurt kei erg sinds een week. Niks aan dieet veranderd maar ik sterf bijna. Gisteren ook paar extreem gore stille scheten
Hebben jullie tips voor budgetkorrels?
Ik haalde altijd catsan maar dat vind ik eigenlijk te duur. Ik vind van die korrels die klein en grijs zijn helemaal niks in ieder geval.
Ik gebruik die verpakking van AH met groene letters, net geen 6 euro voor een doos meen ik? Die stuift niet in elk geval en ik vind ‘m wel fijn. Maar dat zijn wel grijze/witte/blauwe korreltjes.
Heb van elders wel eens andere budgetkorrels geprobeerd maar dat was dan net zooi dat je in je perken in de tuin strooit?! Niet ok.
@Marsepein ik heb deze van jumbo, hygiëne, 5,49. Heel tevreden over, klontvormend en schept makkelijk.
Is dat deze?
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-kattenbakvulling-hygiene-klontvormend-6l-149304DS
En @mikselke bedoel jij deze? AH Schep en schoon 4 voudige hygiene bestellen | Albert Heijn
Scheelt toch weer 2 euro met catsan!
Ja die bedoel ik! Ik doe ruim 2 weken met een pak. Maar ik doe teveel vulling in een bak
Yes die! Ik koop er altijd 2, gooi er 1 helemaal in en vul steeds bij met de ander. Doe er meestel wel een maand ofzo mee. Tenzij ze echt heel goor poept
Een van onze katers heeft last van z’n keel en drinkt/eet heel slecht. Vanochtend hip hapje mee gekregen bij de dierenarts wat ie toen wel at en daarna thuis ook nog rond het midden uur, maar nu moet hij er niets van hebben.
We hebben dit nog nooit gehad in de afgelopen 6 jaar met onze katten, dus ben echt een beetje ??? Vooral omdat we normaal al ons eten zsm moeten opruimen omdat de zieke kat anders alles op eet.
Zijn er nog concrete tips? Eten juist wel/niet laten staan? Weghalen bij de andere kat wel/niet? Wanneer dierenarts weer bellen?
Een “is morgen vast weer beter” vind ik ook top om te horen hahaha
Ah, dat is altijd zo naar! Is hij verder wel zichzelf?
Geen concrete tips. Maar volgens mij is slapen en rust ook voor dieren belangrijk om te herstellen, dan is het inderdaad hopelijk morgen alweer iets beter. En zo niet, of wanneer het toch niet goed voelt, gewoon weer met de dierenarts bellen. Jullie kennen de kat het best!
Sterkte, voor allemaal
Wat is een hip hapje? Ik geloof dat een kat die niet eet problemen net zijn lever krijgt dus ik zou morgenochtend meteen weer aan de lijn hangen
Hier gaat de parel goed op Biokat 3 in 1 wat afhankelijk van de aanbiedingen (zooplus, welkoop, intratuin, pets place) schommelt tussen de 60-80ct per liter. Ik doe ruim twee maanden met een zak van 18L en heb een jumbo xxxl kattenbak omdat mijn kat een groot ras is dus daar gaat veel in
Edit: ik dacht echt dat dit prima budget was tot ik nu de prijzen zie van de Jumbo. Oeps
Ah daar had ik duidelijker in kunnen zijn, maar sterk geurend nat voer (normaal krijgt hij alleen brokjes). Hij drinkt wel, maar laat het bakje met eten aan de kant staan. Ga dus inderdaad maar weer bellen straks, thanks!
Misschien liquid snack? Dat kan hij zo oplikken en dan heeft hij toch iets binnen.
Het blijkt uiteindelijk een verstopte ontstoken wond te zijn, wat heel duidelijk werd toen hij flink koorts bleek te hebben. Bedankt voor alle adviezen! Hij zit nu aan de antibiotica, dus hopelijk snel beter
Omg waar heb je dat bedje vandaan?
Ik heb er ook zo een en dat is een poppenbedje van Ikea!