En @Spaarlamp bedankt! Dan weten we weer wat geven voor haar volgende verjaardag
Ik moet altijd lachen om jouw katten vanwege hun namen.
Thanks, ik heb bij mezelf nog niks kunnen ontdekken. Ik ga even met hem langs de dierenarts
Onze kat zit in een pension waar ze eerder heeft gezeten (toen ging alles prima) maar ze is heel gestrest, wil geen contact en eet niet Ik zit in het buitenland dus m’n ouders lossen het op maar ik heb er buikpijn van en wil het liefst nu meteen naar huis.
Heb je in de rest van je huis dan alle lampen aan staan als je naar bed gaat
Donker hebben katten weinig last van. Zijn er geluiden of geuren die ze niet fijn vinden? Je zou evt nog zo’n verstuiver in een stopcontact kunnen proberen maar is ook vrij prijzig.
Of een voerspel? Zodat ze zich 's nachts kunnen vermaken? Mijn kat miauwt alleen als hij eten of aandacht wil
Katten vinden dichte deuren niet fijn, misschien is dat het.
Mijn kat doet dat ook bij je zijn weg lopen en miauwen. Bij haar betekent het dat ze je komt halen. Dan wilt ze ergens in huis kijken waar een deur dicht zit, of ergens anders knuffelen. Soms gaat ze gewoon op die plek liggen, omdat ze daar aandacht wil en niet op de plek waar jij op dat moment bent.
Katten zijn echt raar
Dolly wordt ook opstandig als deuren dicht zijn die normaliter open staan. Enige optie: alle deuren open, hoort bij cat mom life
Dit en wat @Strawberry zegt. Soms wil ze een speeltje laten zien, ergens anders geaaid worden of je laten weten dat je ergens een deur hebt dicht gedaan en dat dat natuurlijk niet te bedoeling is. Ook al wil ze helemaal niet naar die ruimte, de deur moet open! Tijdens corona is ze wel eens van buiten gekomen als ik de deur van het thuiskantoor dicht deed voor een vergadering. Blijkbaar vond ze dat ze snel moest ingrijpen voordat ik er in haar afwezigheid een gewoonte van zou maken om zomaar deuren te sluiten.
Een tijd geleden kreeg ik bij amazon een kattenhaarverwijder borstel ding te zien voor 20,- en dacht ja doei dropship ongein maar was nieuwsgierig dus er een via alieexpres gekocht. En het is echt fantastisch om voor je bank en kleed te gebruiken. Pet Hair Remover Roller Hond & Kat Bont Remover Met Zelfreinigende Base Efficiënte Dier Ontharing tool Perfect Voor Meubels| | - AliExpress heb nu even het eerste linkje gepakt wat ik tegenkwam maar het werkt heel goed. Gebruik vaak een kruimelzuiger met opzetstuk voor de bank maar dit ding is net zo handig.
Mijne is precies zo, haha die komt je halen en wil in de andere kamer spelen
Mijn kat is soms echt een pester, hij gaat bijna altijd nadat ik z’n kattenbak heb ververst binnen 10 minuten nadat hij weer op z’n plek staat al plassen, maar nu had ik net buiten de kap erop gedaan nadat ik 'm verschoond had en ging hij buiten al direct plassen. Voelt altijd dan alsof m’n werk voor niks was
Ben zo jaloers mijn kat duldt mij niet in haar personal space
Volgens mij is dit echt zo’n algemeen kattending haha. Mijn katten doen dit ook altijd! Meteen nadat er nieuwe korrels in de bak zijn poepen of plassen
Neee het is een compliment! Lekker fijn schoon bakkie