Kattentopic #3

Ben een nachtje weg geweest en ze liggen al sinds ik thuis ben samen bij mij :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Mijn kat heeft net de logeer hamster doodgebeten :sob:

1 like

Wat schrikken! Was de hamster ontsnapt?

Nee. Die zat op schoot bij mijn kind (lekker traumatisch ook) en de kat was niet in de kamer en kwam aan en toen liep die hamster zo zn bek in toen ik de kat wilde weghalen en op de gang wilde zetten. Ik had de kat gelijk vast en heb geprobeerd hem los te krijgen maar is niet gelukt. Zit steeds te janken zo schuldig voel ik me

2 likes

He wat een vreselijke pech toch. Veel sterkte voor jullie allemaal.

1 like

Vraagje voor mensen die een kat Ʃn een robotstofzuiger hebben: gaat die mix goed samen? Bevalt jouw robotstofzuiger terwijl je ook een kat hebt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben bang dat mijn kat er bang voor zal zijn, maar misschien dat het ook gewoon ff wennen is? En kan zo’n ding goed tegen kattenharen en kattenbakkorrels?

Mijn kat is echt een pussy van de bovenste plank maar toen ze nog bij mijn pa woonde (en een robotstofzuiger als huisgenoot had), was het eerst idd even wennen maar daarna ging het prima!

1 like

Een van mijn katten was eerst super bang maar na een paar weken was hij gewend.

Korrels en haren gaan prima. We moeten wel vaak haren uit de ronddraaiende onderdelen knippen want we hebben een langharige kat.

Edit: ik geef nu de kat de schuld van lange haren maar is ook gewoon mn eigen haar natuurlijk. :joy_cat:

1 like

Gewoon bij de Action, ideaal want gaat nooit kapot. Ik heb deze al 15 jaar :flushed:

1 like

Katten vinden de stofzuiger liet heel leuk. Ze gaan ergens ander zitten als ze stofzuiger aan is.

1 like

Mijn katten schrikken alleen ff als de stofzuiger aan gaat want dan piept ie en dat is ineens out of the blue, maar verder vinden ze het gewoon prima.

1 like

Fijn dat iedereen zulke goede ervaringen heeft! Dan ga ik er ook maar eens serieus naar kijken :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ze vinden het bij mij meer irritant dan dat ze er echt bang voor zijn. Ik moet ook wel toegeven dat de robotstofzuiger altijd uitgerekend op de plek moet zijn waar een van mn katten aan het chillen is haha

1 like

Ik moet door deze poll even een verhaal vertellen over kattenpoep en robotstofzuiger. Dst gaat niet samen hahaha. Gelukkig is het mij niet overkomen maar een vriendin.

2 likes

Haha ik heb zo’n verhaal over kattenkots en de robotstofzuiger van mijn moeder

3 likes

Die van ons vindt de robotstofzuiger niet per se leuk, maar ja ze gaat ook boos op de trap zitten als we gewoon stofzuigen.
Wij hebben een robotstofzuiger die kriskras rond gaat. Achteraf had ik liever iets meer geĆÆnvesteerd in een robot die de ruimte systematisch af gaat want nu zijn vaak niet alle kattenbakkorrels opgezogen :cry:

2 likes

Die van mij kotst ā€œgelukkigā€ altijd op m’n kleed :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: maar klinkt wel echt als een nachtmerrie ja hahaha je zou maar zo’n heel poepspoor ofzo tegenkomen

Misschien moet ik er een met dweilfunctie kopen :crazy_face::crazy_face:

@Tumtum ja ik zou 't liefst ook een met een app willen hebben! Maar eens even kijken wat de opties binnen mijn prijsklasse zijn

Wij hebben sinds vandaag officieel onze kattenbak uit huis gehaald :grimacing: ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken maar sinds onze kat naar buiten gaat zat er maar 1 plasje in 3 maanden in dus nodig heeft ze m kennelijk niet echt

2 likes

Dit heb ik ook eens meegemaakt, kan er nu wel om lachen maar vond het toen vet kut haha

2 likes

Wat een mooie vacht! :heart_eyes:

4 likes