Dolly maakt me steeds vroeger wakker voor ontbijt dus ik heb de voerautomaat maar weer uit ‘t stof getrokken. Laat me langer uitslapen dan half 7 aub ![]()
![]()
Ik mis katten zo erg he ![]()
Mijn katten die ik vanaf mijn 12e had, zijn beide kort na elkaar overleden. De een plotseling (leek hartaanval) terwijl hij zo fit was en de ander had een chronische darmziekte…
Het is ook gewoon zo lonely als je in je eentje woont, ugh. Maar ben een blut studentje dus wacht maar tot ik een inkomen heb en een goed huis haha
Dat wilde ik ook zeggen! Lijkt wel een abessijn ![]()
Noem jij je kat vaker bij zijn/haar eigen naam of bij een bijnaam?
- Eigen naam
- Bijnaam
- Anders
0 stemmers
En als je een bijnaam of bijnamen gebruikt, blijven ze hetzelfde of evolueren ze eens in de zoveel tijd?
- Blijft hetzelfde
- Blijft evolueren
- Anders
0 stemmers
Ben je tevreden met de naam van je kat of katten?
- Ja, ik ben tevreden
- Nee, ik zou nu iets anders kiezen
- Anders
0 stemmers
Ik heb de namen van mijn katten niet bedacht dus ik ben heel blij dat ze al een fatsoenlijke naam hadden haha
Hij heeft een naam maar gaat door het leven als ‘boef’ of ‘kleine boef’ ![]()
Herman, Hermanus, witsok, Kapitein Witsok en als hij dingen doet die niet mogen Hermanus Gerardus Johannes Hidding.
Voor Dolly meestal Dol, Dollebol, Prinses Dolly en als ze in de gordijnen hangt Dolly Pawton.
Voor Dave is het meestal gewoon Dave, of de knapste jongen van de ****straat en daar zing ik dan een liedje over.
Mijn kat heet George. Maar we noemen hem zo vaak Georgie dat hij nu denkt dat hij zo heet
en @Luzarl noemde hem Nordin
Maar meestal noem ik hem asshole of lulletje
Mijn katten heetten Dropje en Kleintje. Kleintje noemde ik altijd Kleintje Pepijntje en Dropje meestal Drolletje ofzoiets ![]()
Mijne heet Roxy en als ik wil dat ze bij me komt en ik roep haar is het ook wel echt Roxy. Anders: Rox, Roxepox, Roxeflox, Floxerd.
Ik ben degene die jouw kat op insta altijd hartjes geeft omdat ze zo intens snoezig is ![]()
kan het gewoon niet laten
Hahaha aahww lief ja ze is schattig ![]()
![]()
Ik noem mijn kat soms ‘mijn klein snoepje’ haha
Onze buurman blijkt ook Tim te heten, dus binnenshuis noemen we hem Tim, maar buiten Timbaland, Timba en Oud Wijf.
Dolly noem ik meestal: Bolle, Bollie, Boobie, Muisje, mupke, meurbek (als ze met visbek komt knuffelen) en af en toe Dolly
Onze kat noem ik smietch, snoezepoes(het is een kater), en tegenwoordig ‘meneer trippelpootje’
Onze vrouwtjes kat heeft de naam van een land. Gekregen in het asiel. En onze andere kat die we later geadopteerd hebben, heeft wel een andere naam gekregen. Buiten altijd hun eigen naam als ik ze roep. Al vind ik die naam van onze vrouwtjes kat soms wel raar om te roepen dan loop ik door de buurt en roep ik Venezuela. Binnen altijd een bijnaam vrouwtjes kat: meissie, mooiste meisje van het huis, lieverd, kleine baby, pritty kitty. Mannetjes kat: appie, kleine aap, mooiste jongen van het huis, lieverd, pritty boy.
Ben blij dat niemand mij hoort praten tegen mijn katten. Behalve mijn partner.
Mijn kat heeft sinds een tijdje allemaal rare klachten en ik ben even benieuwd of iemand hier misschien ervaring mee heeft/de klachten herkent?
(We zijn ookal bezig met de dierenarts maar die is nu in het weekend dicht)
Mijn kat heeft af en toe aanvallen waarbij ze niet meer op haar poten kan staan, pupillen worden groot en ze gaat er ook veel bij kwijlen. Tijdje terug al naar de dierenarts geweest, toen waren de aanvallen nog minder hevig zonder kwijlen en dachten ze dat het met haar hartruis te maken had. Dat hebben we nu uitgezocht, krijgt ze ook dagelijks medicatie voor maar het hielp echt niks.
Laatst heeft ze een hele erge aanval gehad waarbij ze ook raar ging miauwen, meteen die dag naar de dierenarts geweest en toen bloedtest laten doen. Daar kwam naast verhoogde witte bloedcellen verder niks uit dus nu wachten we nog op de uitslag van kattenaids en leukemie test.
Iemand die dit gedrag van katten herkent? ![]()
Ik herken het niet maar het klinkt meer als epilepsie? Hebben ze dat onderzocht?
Heb die van mij een andere naam gegeven, als hij z’n eerste naam had gehouden heette hij Klemens ![]()