Kattentopic #3

Ze vinden het bij mij meer irritant dan dat ze er echt bang voor zijn. Ik moet ook wel toegeven dat de robotstofzuiger altijd uitgerekend op de plek moet zijn waar een van mn katten aan het chillen is haha

1 like

Ik moet door deze poll even een verhaal vertellen over kattenpoep en robotstofzuiger. Dst gaat niet samen hahaha. Gelukkig is het mij niet overkomen maar een vriendin.

2 likes

Haha ik heb zo’n verhaal over kattenkots en de robotstofzuiger van mijn moeder

3 likes

Die van ons vindt de robotstofzuiger niet per se leuk, maar ja ze gaat ook boos op de trap zitten als we gewoon stofzuigen.
Wij hebben een robotstofzuiger die kriskras rond gaat. Achteraf had ik liever iets meer geĂŻnvesteerd in een robot die de ruimte systematisch af gaat want nu zijn vaak niet alle kattenbakkorrels opgezogen :cry:

2 likes

Die van mij kotst “gelukkig” altijd op m’n kleed :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: maar klinkt wel echt als een nachtmerrie ja hahaha je zou maar zo’n heel poepspoor ofzo tegenkomen

Misschien moet ik er een met dweilfunctie kopen :crazy_face::crazy_face:

@Tumtum ja ik zou 't liefst ook een met een app willen hebben! Maar eens even kijken wat de opties binnen mijn prijsklasse zijn

Wij hebben sinds vandaag officieel onze kattenbak uit huis gehaald :grimacing: ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken maar sinds onze kat naar buiten gaat zat er maar 1 plasje in 3 maanden in dus nodig heeft ze m kennelijk niet echt

2 likes

Dit heb ik ook eens meegemaakt, kan er nu wel om lachen maar vond het toen vet kut haha

2 likes

Wat een mooie vacht! :heart_eyes:

4 likes

Dolly maakt me steeds vroeger wakker voor ontbijt dus ik heb de voerautomaat maar weer uit ‘t stof getrokken. Laat me langer uitslapen dan half 7 aub :sob::sob:

2 likes

Ik mis katten zo erg he :cry:
Mijn katten die ik vanaf mijn 12e had, zijn beide kort na elkaar overleden. De een plotseling (leek hartaanval) terwijl hij zo fit was en de ander had een chronische darmziekte

Het is ook gewoon zo lonely als je in je eentje woont, ugh. Maar ben een blut studentje dus wacht maar tot ik een inkomen heb en een goed huis haha

6 likes

Dat wilde ik ook zeggen! Lijkt wel een abessijn :blush:

3 likes

Noem jij je kat vaker bij zijn/haar eigen naam of bij een bijnaam?

• Eigen naam
  • Bijnaam
  • Anders

0 stemmers

En als je een bijnaam of bijnamen gebruikt, blijven ze hetzelfde of evolueren ze eens in de zoveel tijd?

• Blijft hetzelfde
  • Blijft evolueren
  • Anders

0 stemmers

Ben je tevreden met de naam van je kat of katten?

• Ja, ik ben tevreden
  • Nee, ik zou nu iets anders kiezen
  • Anders

0 stemmers

Ik heb de namen van mijn katten niet bedacht dus ik ben heel blij dat ze al een fatsoenlijke naam hadden haha

2 likes

Hij heeft een naam maar gaat door het leven als ‘boef’ of ‘kleine boef’ :joy:

4 likes

Herman, Hermanus, witsok, Kapitein Witsok en als hij dingen doet die niet mogen Hermanus Gerardus Johannes Hidding.

9 likes

Voor Dolly meestal Dol, Dollebol, Prinses Dolly en als ze in de gordijnen hangt Dolly Pawton.

Voor Dave is het meestal gewoon Dave, of de knapste jongen van de ****straat en daar zing ik dan een liedje over.

5 likes

Mijn kat heet George. Maar we noemen hem zo vaak Georgie dat hij nu denkt dat hij zo heet :joy: en @Luzarl noemde hem Nordin

Maar meestal noem ik hem asshole of lulletje

8 likes

Mijn katten heetten Dropje en Kleintje. Kleintje noemde ik altijd Kleintje Pepijntje en Dropje meestal Drolletje ofzoiets :joy:

4 likes

Mijne heet Roxy en als ik wil dat ze bij me komt en ik roep haar is het ook wel echt Roxy. Anders: Rox, Roxepox, Roxeflox, Floxerd.

5 likes

Ik ben degene die jouw kat op insta altijd hartjes geeft omdat ze zo intens snoezig is :joy::heart: kan het gewoon niet laten

2 likes

Hahaha aahww lief ja ze is schattig :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

1 like