Nee hele huis ook daarop gecheckt. Hij kent mij ook goed en merk verder niet echt stress dingen. Enige wat hij vandaag deed was heel veel miauwen maar hij kwam ook bij mij zitten knuffels halen etc.
Is er morgen iemand anders bij de kat die kan checken of hij geplast heeft? En eventueel contact kan opnemen met de dierenarts?
Zeker als het een kater is zou ik me snel zorgen maken als die niet plast. Een van mijn poezen had laatst blaasproblemen en zij kwam juist bij mij aandacht zoeken en mauwen, als dat afwijkend gedrag is van de kat dan kan dat ook een teken zijn dat hij zich niet lekker voelt.
Nee helaas niet Ik kan pas zondag middag weer gaan. Ik kan het ook echt niet anders oplossen dan dat, enige wat ik wel morgen kan doen is de dierenarts bellen. En ik probeer nu die vriendin te bereiken om met haar te overleggen.
Het is inderdaad een kater.
Charlie kwam net met veel geluid de tuin in, met een muis. Vind het toch altijd zielig, hij liet hem ook niet los en zit hem nu volgens mij op te eten
De kat was helemaal ok en had geplast!
Had mijn kat niet kunnen bedenken dat ze een bepaald natvoer waar ze tot drie weken geleden dol op was nu dankje maar toch eigenlijk niet zo lekker meer vindt vóórdat ik er nog een maandvoorraad van in huis haalde?
Diva
Zijn jullie katten ook zo ontzettend in de rui? Die van mij laat echt een spoor wit haar achter, vind het wel zielig in deze warmte!
Ja vind het zielig voor m’n katten maar ook zielig voor mezelf want alll die haren in huissssss
Ja!
Beter toch dan dat die hele vacht aan d’r vast blijft zitten, je kunt maar wat kwijt zijn
Blijf wel aan de gang met stofzuigen (het huis, niet de kat)
Wat een droppie zeg
Ik heb vanochtend een half uur geborsteld. Het haar bleef maar komen niet normaal!
Soms fantaseer ik dat ik mijn kat stofzuig. Zou ik natuurlijk nooit echt doen, maar in mijn hoofd is het heerlijk satisfying. Doei haren
Haha ik deel deze fantasie. Dyson had een tijd geleden speciaal een opzetstuk hiervoor op de markt gebracht en die influencer Liesbeth Rasket ging naar een event oid daarover en dacht ik echt van omg dit wil ik. Maar mijn kat zou daar echt zo van schrikken dat ie het loodje legt
Op youtube staan wel filmpjes.
Ik zag dit laatst op insta met een kat die het heerlijk chill vond haha. Wij hadden vroeger ook één kat die helemaal goed ging op de stofzuiger. Altijd als mijn moeder ging stofzuigen, bleef die kat net zo lang zeuren tot ze hem ook stofzuigde haha
Jammer genoeg is mijn kat al bang als ik alleen maar naar de stofzuiger kijk
Onze kat houdt van gestofzuigd worden haha! Is ook nog langharig dus komt goed uit
Poetsen jullie de tanden van je kat? Ik voel me ineens een loedermoeder nadat ik op insta zo’n filmpje tegen kwam. Mijn kat is nu 2 en ik heb er echt nog nooit over nagedacht.
- Ja dagelijks
- Ja wekelijks
- Ja minder frequent
- Nee
- Ik weet net als jij niet hoe dat moet
0 stemmers
Iemand nog tips?
Ik heb nog geen doodswens