Ik ga deze proberen, dank!
Ik heb felix natvoer en hij geniet er met volle teugen van. Hij is gezond, gewicht is goed, dus ik vind het prima!
Denk dat het net zo goed zal zijn als een zak chips is voor mensen.
Catmoneo heeft veel goede informatie over voer. Felix is idd niet zo goed.
Catmoneo zit tegenwoordig wel achter een betaalmuur helaas. Je kan nog wel de individuele reviews van merken lezen, maar voor de voerlijsten moet je een flink bedrag neerleggen.
@anon4775214 van de supermarkt natvoer merken kwam Lily’s kitchen er goed uit, maar is wel aan de prijs. Andere gezonde opties zijn goedkoper, maar daarvoor moet je naar de dierenwinkel of online bestellen.
Ik had mn raam opengezet op mn slaapkamer en het was zo lekker afgekoeld dat ik ff een kiwi wilde eten op bed. Mn kat heeft m ook ontdekt
Roxy mag alleen op het balkon met mij direct ernaast (dus alleen op het bankje, als ze eraf gaat doe ik haar direct naar binnen toe) want het is niet cat proof/veilig genoeg. Maar ze vindt het daar zó chill in de frisse lucht. Nu heb ik de deur dicht van het balkon en loopt ze te miauwen en te krabben tegen de balkondeur
HAHAHA love dit, echte liefde no doubt about it
Kan ze, en snel ook.
Niet toegeven, want same here. Kat mag alleen op het balkon als ik op het balkon zit en ze deed hetzelfde afgelopen vrijdag, dus ik dacht ‘ach, wat kan het kwaad’. Ik was namelijk thuis aan het werk en kon het balkon goed in de gaten houden.
Het kon kwaad… Mevrouw hing vervolgens met haar kont aan de verkeerde kant van het balkon op 2 hoog. Gelukkig kon ze zichzelf ophijsen en is ze naar binnen gesprint voordat ik bij haar was
Omdat ik het net nergens aan kan vastmaken
Heb het balkon pas net ‘zitbaar’ gemaakt dus nog geen tijd voor gehad. Volgens mij mag zo’n net van de woningbouw niet eens. Enige wat ik kan doen is bamboematten zodat de tralies dichtzijn.
Ik huur ook van woningbouw en heb wel een net hangen! Ik vind het echt ideaal. Ik had ook weinig om het aan vast te maken maar ik heb m aan klemstangen tussen mijn balkon en het balkon boven me gemaakt.
Maar die regels kunnen toch per woningbouwvereniging verschillen? Of huren jullie bij dezelfde?
Ja dat kan natuurlijk. Ik bedoelde meer aan te geven dat het dus niet alleen bij een koophuis kan.
Ik huur ook en heb die netten met hulpstukken die je zo weer kan verwijderen vastgemaakt. Heb nergens voor geboord oid dus ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet mag (mits het zo kan bij jouw balkon).
Maar dan nog laat ik Dolly alleen op het balkon als ik er zicht op heb.
Ik kan ook geen netje op mijn balkon vastmaken, dus ik heb een harnas met lijn gekocht voor als we (ik en mijn kat) op het balkon zijn. Tot nu toe werkt het goed, alleen gaat hij soms te veel tussen de plantenpotjes lopen en moet ik de lijn uit de knoop halen. Meestal snuffelt hij eerst overal aan en dan gaat ie ergens liggen.