Omg wij hadden al een tijdje het vermoeden dat er een muis onder onze oven zat want onze kat was steeds heel gebiologeerd aan t zoeken daar. Komt ze net aanlopen met die muis in dr bek… zielig maar okay blij dat die muis weg is. Heb ik haar naar buiten gesjord met die muis en deuren dicht. Komt ze gewoon door het kattenluik terug ermee dus nu heb ik het luik gesloten zodat ze die muis niet steeds meezeult maar omg nu is t voor iedereen zielig. Muis half gaar, kat buitengesloten, ik in de stress haha
ik heb dun kippengaas (met af en toe tie wraps) voor een frans balkon en eigenlijk zie je het niet eens zitten als je er niet naar kijkt
Mijn zwarte kat heeft vorige week haar neusje uit stress geschaafd aan de reistas toen we naar de dierenarts gingen. Dat is heel goed geheeld, alleen is haar neusje nu opeens grotendeels wit. Alsof ze het pigment eraf heeft geschaafd. Vind het zo zielig eruit zien. Iemand enig idee/ervaring of dat weer zwart wordt uiteindelijk?
Ik heb mijn kat nu bijna een jaar en hij wordt steeds vocaler en het verward me zo. Bij alles MIAUW MIAUW.
Sleutel in het slot: MIAUWMIAUWMIAUW
(Loopt niet naar buiten, mag wel)
Ik aai kat MIAUW MIAUW
Ik loop een beetje rond MIAUW MIAUW MIAUW
Ik snap niet wat ie wil Is dit normaal??? Wil ie meer aandacht?? Wat wil mijn kat??!
Haha sommige katten kletsen gewoon veel!
Dolly miauwt ook constant, bij alles. En 99% van de tijd heb ik geen idee wat ze wil. Maar is wel leuk
Katten miauwen ‘voor’ mensen, dus waarschijnlijk heb je haar geleerd dat er een reactie volgt op het miauwen. Als in aaien, terugpraaten etc.
Dit is zo lief!!
Woooooow angstaanjagend roofdier dat ie er is!!!
Als dit geen chillen is weet ik het niet meer. Hij lacht zo lief
Edit: hij is ook de dader van het onderste stuk van de stoel maar dat vergeten we even als hij zo lief ligt
Het ging 3.5 week goed met blaasgruis kat, geen geplas meer in de gang. En vanmiddag opeens weer wel. Dus morgen maar weer met plasje maar de dierenarts. (1.5 week geleden laten testen en toen was er geen gruis meer, wel nog bloed.) Dus ik hoop zo dat er niks ergs aan de hand is. Ga volgende week ook paar dagen op vakantie, hopelijk gaat dat gewoon door. Sorry voor drama Queen, dagboek post.
Mijn ene kat kwam vorige week thuis met zijn catch of the day….
De bovenkant van een bellenblaas, apetrots en ik blij dat het deze keer geen gebruikt stuk keukenrol is
Achgos wat aandoenlijk dit 🥹
Ja het verschilt ook echt per kat. Wij hebben twee katten en die ene heb ik in z’n hele leven misschien 5 keer horen mauwen, ik weet echt amper hoe dat klinkt. Hij maakt dingen duidelijk door je indringend aan te staren, naar je toe te komen, met z’n pootje tegen je aan te tikken of aan deuren te krabben (zonder nagels). Onze andere kat mauwt echt de hele dag door om van alles. Niet irritant hoor maar alsof ze de hele dag door met je wil kletsen.
Grappig is dat hè! Ik vind het zo gezellig als ze met je kletsen
Die oortjes 🥹
Is dat ergens terug te zien? Klinkt heel interessant!
Mijn kat geeft dan ook wel een stuk beter aan waar hij behoefte aan heeft dan mijn planten…