Het gaat echt niet goed met Muis… hij heeft vannacht weer gebraakt en weigert nog steeds te eten en drinken. Hij gaat nu ook in een aparte kamer zitten ipv in zijn mandje liggen. Ik heb de spoedarts gebeld en moest om 09.00 terug bellen omdat de arts in mijn buurt dan weer aanwezig is… We kregen hem gisteren al vrijwel onmogelijk zijn reismandje in terwijl ik met mijn stiefvader samen was, en nu ben ik alleen. Hopelijk lukt het straks en valt het allemaal mee.
Ahh wat sneu! Ik duim met je mee dat het meevalt. Sterkte!!
Ik werd vannacht om half 5 wakker gemaakt door Dave, die een haarbal aan het ophoesten was. Op m’n bed. Bedankt man, kon ik dat s nachts gaan opruimen.
Al 2,5 jaar (sinds ik m’n katten heb) heb ik een kattenmandje staan, waar nog nooit in is gelegen. Ik gebruik het maar om alle speeltjes in de verzamelen.
Ineens zie ik dave met zn koppie alle speeltjes aan de kant duwen en nu ineens dit:
Áltijd als je bedenkt: nou weet je wat dit staat maar stof te zamelen niemand kijkt hier ooit naar het kan wel weg,
Kat: dit is mijn allerlievelingsplek allertijden ik lig nergens anders!!!
Hoe is het gegaan? Wat ontzettend sneu zeg.
Dikke knuffel
Weet je al meer? Sterkte met Muis, hoop dat de dierenarts kan helpen en het snel beter met hem zal gaan…
@anon22550354 @Rowrow
Nou vanochtend naar de spoedarts geweest, bloeddruk was laag en zij vermoedde toch dat er iets in zijn maag of darmen zat alsnog. Daarna doorverwezen naar het dieren ziekenhuis een uur verderop waar ze een echo konden maken. Ik ben rond 14.00 terug gebeld dat er inderdaad iets in zijn darmen zit en hij een kalium tekort heeft door het niet eten. Hij wordt dus vandaag met spoed geopereerd en moet vermoedelijk nog een nacht aan het infuus blijven Ze schatten zijn kans wel goed in maar ze moeten wel kijken of er geen stuk darm verwijderd moet worden want dan is er kans op meer complicaties. Het is echt een rib uit mijn lijf qua kosten maar gelukkig schiet mijn stiefvader een deel voor… Ik heb er nu wel betere hoop in dat het goed komt, denk dat de arts het anders ook wel had gezegd. Ik ben wel echt op van de spanning en het huilen continu pff.
Oh heel erg veel sterkte. Hopelijk krijg je heel snel goed nieuws dat alles goed is gegaan en je hem morgen weer lekker thuis hebt. Je hebt wel heel goed snel gehandeld.
Dankjewel💕
Onze 3 lieve kleine foster (13 weken oud en we hebben ze nu 6 weken) hebben ringworm nu net voordat ze terug zouden gaan. Nu hebben we ze dus nog minstens 6 weken want andere zouden ze worden ingeslapen in het asiel. Hallo, ze mogen mijn babies niet doodmaken . Maar elke keer als ik eraan denk word ik emotioneel en ik vind het ook zo zo zo zielig. Eentje heeft echt grote kale plekken. Ik hoop zo dat het goed komt
Jeetje, dat is niet niks zeg… Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal op bent. Wel heel goed van je dat je er zo bovenop zat en je de spoed dierenarts hebt gebeld!
Ik duim voor je dat de operatie goed gaat en dat hij weer snel thuis mag zijn en weer opknapt. Dierenarts zal vast eerlijk zijn geweest over de kansen met zo’n operatie, anders had hij of zij je vast een ander scenario verteld. Muis is iig nu op de goede plek!
Ohh wat moeten de afgelopen dagen heftig voor je zijn geweest je kat heeft geluk dat jij zo vasthoudend bent geweest en naar de spoed bent gegaan, het had niet veel langer moeten duren. Een van mijn katten heeft jaren geleden precies zo’n operatie gehad en hij heeft eigenlijk nooit meer ergens last van gehad, hoop heel erg dat jouw kat ook snel opknapt
@Westwood oh nee, wat naar! Wel ontzettend lief van je dat ze nog wat langer bij jou mogen blijven. Hoop met je mee dat het goed komt
Een van mijn katten heeft denk ik blaasonsteking. Ze is inrustig en rent van bak naar bak. Zag ook een mini plasje voor de bak.
Morgen maar even urine inleveren bij de dierenarts.
Wat rot zeg! Is het een poes of kater? Zeker als het een kater is goed in de gaten houden of hij nog wel plast. Anders direct de dierenarts bellen i.v.m. mogelijk blaasgruis.
Het is een poes. Dus morgenochtend meteen op pad.
Kater is inderdaad erger.
Ik denk dat mijn kat ontstoken anaalklieren heeft. Ze heeft dit vaker en als ik haar kam, springen deze wel eens open vind het nu toch wel vervelend voor haar (en mezelf, want stinken!) worden.
Maandag meteen naar de dierenarts, of zouden antibiotica al genoeg zijn? Ik weet niet of uitknijpen genoeg gaat zijn, ik denk dat het snel
weer terug komt.
Ik had een plasje ingeleverd vanochtend. Werd er net voor gebeld. Was wel wat te zien
Echter krijg ik niet zomaar medicijnen mee en moet ze gezien worden omdat ze al 13 is.
Nu moet ze nog een dag door de pijn heen e.d., morgenavond hadden ze pas een plek voor haar.
Mijn witte poes is weer bezig geweest met iets, hoor Waarschijnlijk ergens in lopen graven of iets dergelijks. Resultaat: mooie groene pootjes. In het echt lijkt het net zo’n grasvlek op een spijkerbroek haha.
Zooo fluffyy