Ja cute he, wil haar pootjes altijd opeten
Muis zn operatie is goed gegaan. Hij moest vanochtend ook nog aan het infuus maar ik mocht hem net ophalen! Hij was heel angstig, maar zodra hij door had dat ik er was begon hij heel hard te spinnen en kopjes te geven. Hij heeft thuis ook al wat gegeten en gedronken. De komende dagen moet ik nog 4x per dag medicatie geven en hem goed in de gaten houden, maar zoals het er naar uit ziet komt alles weer helemaal goed!! Ik zit te huilen op de bank van opluchting. Bedankt voor jullie lieve reacties de afgelopen dagen
Bonus update: hij ligt alweer de hele tijd lekker te knuffelen, sabbelen en knorren Mn moeder zegt dat het net lijkt alsof hij uit Harry Potter komt en in griffoendor zit.
Fijn dat het weer de goede kant op gaat!
Ahhhhh de lieverd in zo’n pakje Weten ze ook wat er in z’n maag/darmen zat wat dit veroorzaakt heeft?
Ja ik heb het meegekregen. Het was een plastic bolletje en ik vermoed dat het van de achterkant van de airco is.
Niks fijners dan languit op de bank met een kat op je borst…
Minus poot van bovengenoemde kat die zich met al haar kracht dóór je ribbenkast boort
Ach arme schat 🥹 dat soort dingen zijn zooo zenuwslopend he en je voelt je dan zo machteloos, tenminste dat heb ik altijd. Wat fijn dat alles goed gaat en wat ligt ie lief bij je in dat pakje.
Ach wat een lieve baby is hij op die foto’s. Spoedig herstel voor lieve Muis
Pff ja het was echt verschrikkelijk. De rit naar het ziekenhuis in Barendrecht duurde 40 minuten en het leek echt alsof hij al afscheid aan het nemen was. Hij kon zn draai niet vinden, was veel kopjes aan het geven en rare geluiden aan het maken. Je bent dan zooo bang dat je er gewoon niet optijd bent.
Het ziekenhuis was wel echt heel fijn. Duidelijke uitleg over alles en telefonische updates over de kosten en handelingen.
Oh dat lijkt me echt zo eng en moeilijk.
Maar wat ziet hij er inderdaad schattig uit met z’n pakje. Dit is dan ook wel weer genoeg spanning voor de rest van z’n leven.
Ik heb niet de slimste kat. Via de spiegel kijkt ze naar de tv. Ik ben thuis aan het werk, maar ze zat te zeuren. Dus dan doe ik soms katten tv aan en zet ik haar favoriete stoel ervoor. Maar vandaag heeft ze haar enkele hersencel uitgeleend geloof ik
Vandaag is ze weer geheel zichzelf en gaat ze niet extreem vaak naar de kattenbak e.d.
Ik laat de afspraak staan voor vanavond. Aar wel bijzonder.
Alsof ze een niersteen heeft uitgeplast en nu weer alles goed is.
Pas wel op dat Monstera’s giftig zijn, mocht je dit nog niet weten. (Ook genoeg katten die natuurlijk niet aan planten kauwen)
Mijn kitten is blij dat het niet meer regent <3
Kitten? Wauw. benieuwd hoe groot ie wordt! Maine coon ofzo?
Wat een knapperd!
Mijn katten eten gelukkig alleen hun eigen kattengras (en rauwe spinazie en paksoi ), maar dank voor de heads up!
En wat een knappe kat, ben ook heel benieuwd hoe groot hij/zij gaat worden.
Wat een model!
De afgelopen dagen heeft er een raam aan de voorkant van mijn huis opengestaan tot groot plezier van mijn katten. Vandaag regent het dus het raam zit dicht. Nu is een van mijn katten al
twee keer tegen dat dichte raam gesprongen. En net kreeg ik een soort sneer omdat ik waarschijnlijk niet snel genoeg open deed terwijl het begon te regenen.