Kattentopic #3

Topduo al zeg ik het zelf.

32 likes

Onderste tattoo RHCP :grimacing:?

En wat een mooie rooie kat :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja op allebei :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

@Raymond wat een poepie :pleading_face:. Ik hou ervan als ze verkleuren als ze ouder worden

1 like

Even hier proberen. Ik zoek me gek naar dit kattenhuisje maar kan helemaal geen winkel of merk vinden. Weet iemand dit toevallig?

Niet mijn foto dus heb ook achtergrond verwijderd

kattenhuis

Ik heb te lang getwijfeld om 'm tweedehands te kopen en kan ook geen contact met de verkoper opnemen.

Zoektermen die ik al heb geprobeerd

rattan rotan wicker houten poten op pootjes kattenhuis kattenmeubel krabpaal ananas :sweat_smile:

Het doet me denken aan een ananas dus had het cute gevonden om een (kunst-)plantje bovenop te doen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Misschien met Google lens?

1 like

Ik vond wel dit, maar dit heeft geen poten: Boony est1941 kattenmand rotan met hengsel 67 cm | bol.com

1 like

Mijn kitten is hier nu 3 weken en ze zijn eigenlijk vanaf het begin al onafscheidelijk. Ben zo benieuwd hoe groot hij wordt. Zijn poten zijn echt mega!!! Ze stoeien ook heel veel en die witte wint natuurlijk altijd, maar zij is vrij klein voor een poes, dus ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen als hij groot is :joy: Voor nu is het heel leuk om naar hun gestoei te kijken in ieder geval haha

53 likes

Wat een mooi duo zeg! Onze kater (vorige fosterfail) bleef vrij klein tot hij anderhalf a een jaar was en toen werd het ineens een grote stevig vent. Dat merkte ik toen ook pas toen hij naast onze poes ging zitten. Maar zooo leuk om ze te zien opgroeien en dat moment mee te maken dat ze dan inderdaad ineens groter zijn dan je oudere poes/kater.

1 like

Wat lief😍

Toen onze kater een kitten was won onze poes ook altijd. Sinds hij volwassen is wint hij altijd, dat houd haar niet tegen om te spelen. Denk dat ze de stille hoop heeft dat ze wint. Helaas voor haar verliest ze nu altijd en dan wordt ze boos en vlucht ze snel weg :joy:

2 likes

Ohh wat leuk dat het nu een grote vent is! Ik ben zo benieuwd, heb nog nooit een kater gehad en hoop dat het een bakbeest wordt hahaha

@Strawberry hahaha ik denk dat mijn poes nu met deze succeservaring moet leven, want ik denk dat het dezelfde kant op gaat bij haar als de jouwe :joy:

2 likes

Thanks! Qua vorm is ie goed maar vind het hengsel en ingang niet zo mooi uitzien (sorry). Pootjes zou ik zelf erin kunnen boren bedenk ik me net.

@Troepje Ja had een tijdje geleden reverse image search gedaan, maar zal het nog een keer doen, ik zie nieuwe dingen met de bewerkte foto.

2 likes

Mijn kat komt net na 2 uur buiten luid miauwend en zeiknat binnen. Ben dan altijd zo benieuwd wat ze me probeert te vertellen? Waar ben je geweest, en wat heb je meegemaakt?! Spill the tea honey!

9 likes

Ik vraag me ook altijd zo af wat voor avonturen ze meemaken buiten. Krijgen ze weleens hapjes van buurtgenoten? Met welke andere katten spelen ze? Lopen ze weleens door de weilanden (ik woon in een heel klein dorpje tussen boerderijen). Konden ze maar praten he

5 likes

Nieuw speelgoedje goedgekeurd

34 likes

Ik heb zo’n kutdag en ik wou dat ik er net zo bij kon liggen als m’n kat. Zie dat dan, geen zorg in de wereld

43 likes

Ik pas op de hond (en cavia’s) van mijn zusje en met mijn bange kat ging dat redelijk. Gisteren durfde ze bijvoorbeeld op bed te liggen terwijl de hond door de gang liep. Vanochtend was de hond nog opgesloten en wilde ze het balkon op, maar na een tijdje vond ik het sneu voor de hond dus had ik die losgelaten, maar toen schrok ze heel erg en rende weg en daarna kwam ze terug en schrok ze weer heel erg en rende weer weg en sindsdien heb ik naar niet meer gezien :sob: ik had eten op het balkon gelaten tijdens werd, maar het lijkt niet alsof ze gegeten heeft… ze gaat ook nooit ver, de overkant van de straat is bijvoorbeeld al echt ver.

Ik maak me echt zorgen :sob::sob:

Edit: Ik wist dat dit zou helpen!!! Ik zag haar lopen aan de overkant dus heb de hond snel in de badkamer gedaan en verwacht dat ze zo komt!!

1 like

Vanaf heden altijd bij me

55 likes

Is ze ondertussen thuis?

4 likes

Ik heb vanacht 2 heftige dromen gehad over mn kat. En ik moest vanochtend bijna huilen toen ik hem zag haha. En hij gaf me gelijk een klap… de lieverd.

10 likes

Maken jullie wel eens wandelingen met jullie kat? Wij lopen altijd naar de supermarkt en meestal loopt onze kat een paar straten/100m mee en haakt dan af. Maar dit keer liep ze echt superver dat ik eigenlijk niet de grote weg naar t dorp over durfde te steken, dus hebben een toertje door t park en de rest van de wijk met haar gedaan. En het was zo gezellig! Zag gewoon dat ze het mega spannend vond op nieuwe plekjes, en twee andere katten en een hond tegengekomen haha, maar elke keer kwam ze weer bij ons lopen en ze hield heel goed in de gaten waar we bleven. Het was zo aandoenlijk :smiling_face_with_three_hearts: nu weer veilig thuis.

19 likes