Ik weet het even niet meer met een van mijn katten. In juli behandeld voor blaasgruis met pijnmedicatie en speciaal voer. Dat voer krijgt hij nog steeds, plus elke dag een half blikje natvoer vanwege extra vocht. Het ging een paar maanden goed maar sinds we terug zijn van vakantie (2 weken geleden) is het weer 3x mis gegaan. Hij plast wel (wat een goed teken is) alleen af en toe dus in de gang. We dachten dat misschien de stress van vakantie weer geresulteerd heeft in blaasgruis dus op advies van dierenarts weer met medicatie begonnen. Maar dat is nu een week en het is weer mis gegaan vanavond. Dus maar weer urine opvangen en naar de dierenarts ermee. Hebben dat al 2x geprobeerd maar toen ging hij dus alleen Ăłf sâavonds laat en/of 's ochtends heel vroeg naar de bak en konden we niet op tijd naar de dierenarts. Pfff, ik had zo gehoopt dat hij er vanaf zou zijn.
@MazKanata, hier komt de oppas 1x per dag maar blijft dan ook een uur. Meestal zitten de katten dan wel naast haar op de bank maar ook niet altijd. Dus ik zou ook kiezen voor iemand die 2x per dag komt.