Kattentopic #3

Hahah zoo cute, mijn poes zit ook graag bovenop. Maar als ik er op tik gaan ze er kijken omdat er soms ook brokjes op verstopt liggen :stuck_out_tongue: dus dat is geen eerlijke vergelijking qua gedrag haha

1 like

Aah ja! Ik vind katten ook niet per se onvoorspelbaar. Je moet de kat gewoon goed kennen en de signalen herkennen. Ik heb pas het boek van Jackson Galaxy gelezen en ik vond het ook heel leerzaam!

4 likes

@anon4775214 Aangezien je aangeeft ook bang te zijn voor katten en niet zo veel ervaring er mee te hebben, misschien is het een idee om eens een tijdje vrijwilligerswerk te doen bij het dierenasiel op de kattenafdeling? Of vragen of je een keer een paar dagen mee kan lopen? Dan kun je kijken of je katten Ć¼berhaupt wel leuk genoeg vind, of je over je angst heen kunt komen, Ć©n allerbelangrijkste: de vrijwilligers kunnen je meteen leren hoe je met katten om gaat en je kunt alll je vragen stellen.
Ik weet niet of het een optie is vanuit het asiel maar gezien de historie van zowel jou en je vriend met dieren en dat je zelf aangeeft angstig te zijn voor katten, lijkt me dit wel het beste idee om eerst te proberen voordat je overgaat tot het in huis halen van een kat.

6 likes

Nee onvoorspelbaar is misschien niet het goede woord. Want ik zie het ook altijd wel aankomen maar ze zijn fucking snel :rofl:

4 likes

Soms kan ik mezelf ook niet tegenhouden. Ik wil dan zo graag hun voetkussentjes aanraken terwijl ik weet dat ze dat niet leuk vinden :joy: maar ze zijn zo schattig!!

7 likes

Aah ik vind dit ook zoooooo leuk, zo lief de toe beans :heart_eyes: mijne tolereert het wel soms en als ze er geen zin in heeft trekt ze gewoon haar pootje weg :pleading_face:

2 likes

Soms doe ik helemaal niks. En word ik gebitchslapt in mijn slaap en schrik ik wakker met een kat naast mijn hoofd. Wtf.

Dit is hier ook de deal, voor wat hoort wat, als het je niet bevalt moet je maar niet zo schattig zijn :woman_shrugging:

Mijn oudere katten vermoorden je al als je maar naar hun pootjes probeert te kijken maar ik heb mijn toe bean quota kunnen inhalen bij de kittens :joy:

19 likes

Ja die klojoā€™s zijn inderdaad wel exht zo snel als de wind.

1 like

ZWARTE toebeans :heart_eyes::heart_eyes: ik mag ze gelukkog bij de mijne altijd masseren en daar ben ik superblij mee. Of mn vingertopje tussen het grote kussentjes en de beans doen

4 likes

JAA :heart_eyes_cat:

1 like

Ik heb zoā€™n trektouwtje om het licht aan te doen en sinds een paar nachten slaapt hij bij mij op bed. Drie keer raden wie vanochtend om 6.00 het licht aan deed :joy::joy:

16 likes

Mijn kat heeft me een keer gemept omdat ze niet op schoot mocht zitten :thumbsup:


Deze draak dus

30 likes

Mijn kat komt altijd bij me als ik sinaasappelsap drink of eet. Maar zodra hij ook maar iets van die geur meekrijgt, krijg ik een mep :joy:

7 likes

I canā€™t :sob::heart:

Dit is echt precies hoe katten zijn.

Mijn :japanese_ogre: kat heeft dit ook, zo verleidelijk!

En dit was een van de andere kittens. Al haar toe beans waren roze behalve die ene met het beetje zwart :two_hearts:

14 likes

Maar echt. Eerst vrolijk je neus er in douwen want WAT HEB JIJ? en vervolgens is het natuurlijk mijn schuld

1 like

Trouwens mijn kat aait me soms over mijn gezicht met haar pootje en dat is ZO LIEF dat ik er echt bijna van moet huilen :pleading_face:

(Waarschijnlijk is zij gewoon meeƫters of mn wimpers aan het bestuderen ofzoiets maar het voelt zo cute)

19 likes