Soms kan ik mezelf ook niet tegenhouden. Ik wil dan zo graag hun voetkussentjes aanraken terwijl ik weet dat ze dat niet leuk vinden maar ze zijn zo schattig!!
Aah ik vind dit ook zoooooo leuk, zo lief de toe beans mijne tolereert het wel soms en als ze er geen zin in heeft trekt ze gewoon haar pootje weg
Soms doe ik helemaal niks. En word ik gebitchslapt in mijn slaap en schrik ik wakker met een kat naast mijn hoofd. Wtf.
Dit is hier ook de deal, voor wat hoort wat, als het je niet bevalt moet je maar niet zo schattig zijn
Mijn oudere katten vermoorden je al als je maar naar hun pootjes probeert te kijken maar ik heb mijn toe bean quota kunnen inhalen bij de kittens
Ja die klojo’s zijn inderdaad wel exht zo snel als de wind.
ZWARTE toebeans ik mag ze gelukkog bij de mijne altijd masseren en daar ben ik superblij mee. Of mn vingertopje tussen het grote kussentjes en de beans doen
JAA
Ik heb zo’n trektouwtje om het licht aan te doen en sinds een paar nachten slaapt hij bij mij op bed. Drie keer raden wie vanochtend om 6.00 het licht aan deed
Mijn kat komt altijd bij me als ik sinaasappelsap drink of eet. Maar zodra hij ook maar iets van die geur meekrijgt, krijg ik een mep
I can’t
Dit is echt precies hoe katten zijn.
Mijn kat heeft dit ook, zo verleidelijk!
En dit was een van de andere kittens. Al haar toe beans waren roze behalve die ene met het beetje zwart
Maar echt. Eerst vrolijk je neus er in douwen want WAT HEB JIJ? en vervolgens is het natuurlijk mijn schuld
Trouwens mijn kat aait me soms over mijn gezicht met haar pootje en dat is ZO LIEF dat ik er echt bijna van moet huilen
(Waarschijnlijk is zij gewoon meeëters of mn wimpers aan het bestuderen ofzoiets maar het voelt zo cute)
Can confirm, mijn kat is ook best lastig. Hij ziet er schattig uit, maar kan echt een monster zijn en doet alles wat niet mag. En als je dan z’n naam roept gaat ie klagen als een klein kind naja, je moet er wel tegen kunnen iig :’)
Haha ja, katten zijn zo slim en eigenwijs, heerlijk.
Mijn poezel komt op de bank vaak naast me zitten en dan aai ik haar een paar keer. Zodra ik stop gaat ze met haar pootje op m’n arm / schouder tikken en dan kijkt ze je echt zo aan van ja hallo waarom stop jij met aaien? Doorgaan!