Ja dit denk ik ook altijd. Vind het altijd een beetje sneu als mensen voor de aesthetics gaan. Dat soort kattenbakken en ook die in ingebouwde kastjes enzo doe je een kat echt geen plezier mee en zet je je eigen behoefte voor een mooi interieur boven het welzijn van je kat.
Ik heb jarenlang die Curver bakken gehad (ik had ze wel helemaal ingeschoven en dat plankje eruitgehaald), maar ik was het uiteindelijk zat dat mijn katten er nog weleens achterlangs plasten, dan had ik urine op de vloer liggen.
Om die reden heb ik nu deze:
Check it out: #zooplus https://zooplus.page.link/n7FE
Ik zou vragen wat de kat gewend is en hetzelfde doen, zo gaat de verhuis een stuk vlotter voor de kat.
Hoe groter, hoe beter meestal voor de kat. Hoor ook van veel mensen dat ze de wasmand van de action of Ikea gebruiken of zo een typische grote plastic doos.
Ohja heel slim! Heb een asiel gemaild dus er staat nog niks vast hoor
Weet iemand een goeie kattenbak met zeefsysteem én een deksel of iets dergelijk?
Vraag me sowieso af of ze er ligt? Over het algemeen willen ze niet slapen waar ze ook kakken dacht ik altijd haha. Maar als ze er tevreden is dan uiteraard prima!
Edit: oke sorry het is vroeg, heb je post maar half gelezen kennelijk en zeg nu exact (EXACTđ) hetzelfde
@Luzarl ik heb een kattenbak van Adori. Niet super mooi en best groot, maar nooit problemen met lekken oid. poes heeft veel ruimte dus alles gaat ook altijd in de bak en nergens tegenaan
En als je je ooit bedenkt en besluit het toch maar om te gooien dan is dat het moment dat hij kiest om het weer zijn allerlievelingsplekje ooit te vinden, because CATS
wat is de vreemdste plek waar jullie je kat hebben gevonden?
Een van mân katten was in de vaatwasser gesprongen toen hij openstond en we kwamen er pas achter toen we hem aan wilde doen. Gelukkig sprong ze er nog net op tijd uit. Vervolgens is ze weer bovenop de kast geklommen en kijkt ze ons chagrijnig aan.
Dolly is niet zo avontuurlijk. Ik denk dan Ăn de kledingkast die eigenlijk dicht is en dan in een doos met beddengoed. Toen was ik dâr echt even een tijdje kwijt
Mijne kruipt regelmatig in de lade van het badkamerkastje onder de wastafel.
Met de lade dicht.
Van achteren.
Zit een ruimte van een cm of 5? 10? Tussen de muur en de dichte lade en daar perst ze zich doorheen.
Mijn kat heeft ontdekt dat hij vanaf zân kattenboom op de boekenkast kon klimmen. Dacht zelf dat er te weinig ruimte zat tussen de balk en de boekenkast zat, maar hij wurmt zich er gewoon tussendoor .
Dat doet deze dus ook. Ze perst zich helemaal achter de kast langs om naar boven te komen. Zijn ze van een vloeistof gemaakt?
@EllaFitzgerald dat is ook wel knap haha
Wat een leuk huisje!
Peewee!
Dat doet die van mij ook! Ook kledinglades zijn favoriet, als die opengaan is ze er als de kippen bij om erin te springen.
Ik moet ineens denken aan een kat van mijn ouders die zichzelf in kasten kon opsluiten.
Hoe ze het deed geen idee (was een schuifdeur). Maar ik ging eens op mijn ouders hun huis passen, lekker in dat grote bed liggen met een film aan en ineens hoor ik allemaal gekras, in de kamer. En ik was BANG. Had de telefoon al in mijn hand om 112 te bellen en ineens smijt ze de schuifdeur open, begint te mauwen want mevrouw wou naar buiten terwijl ik nog stond te bedenken hoe ik aan mijn einde ging komen. Was totaaaal vergeten dat ze zichzelf daar altijd in verstopte. Mis dat kreng.
Languit op de radiator in die âspleetâ.
Hij heeft een radiatormandje maar dit is blijkbaar beter.
@Maruti hier ook de Peewee, met een soort dubbele bodem waardoor het naar beneden zakt, echt een aanrader!
Ik heb gezichtsolie opgesmeerd en mijn kat likt het er vanaf.