Kattentopic #3

Haha ja die blik van “wat?” ik was in totale paniek toen ik de kitten niet kon vinden, want hij liep altijd achter mij aan en kwam als ik riep. Was zelfs al buiten wezen zoeken en al roepend de buurt door gelopen 🥲 (was ook heel awkward want ik had hem geen naam gegeven haha dus wat roep je dan) en toen deed ik die lade open zat hij gewoon te chillen op mijn make-up palettes hahah.

Volgende ochtend deed hij het weer en had ik er een filmpje van gemaakt

1 like

Pardon, mijn kat beet me net in mijn bil :thinking: wat heeft dit te betekenen???

2 likes

Dat je lekkere billen hebt

7 likes

Aaaah dat snoetje :heart_eyes_cat:

1 like

In de koelkast :sob::joy:

:smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

oh wat een schatje zeg

1 like

Ik ben heel erg tevreden over de van AH huismerk met de groene/blauwe letters,

9 likes

Ik heb die houtsnippers van cats best en daar prima tevreden mee, maar heb nooit iets anders geprobeerd dus geen vergelijkingsmateriaal.

1 like

We hebben een buurkat die schaamteloos aandacht wil en voor onze deur gaat miauwen totdat we open doen. Superlief en super aandachtsgeil. Nu ligt hij te chillen op onze poef. Ben alleen allergisch dus zit echt te timen tot ik niet meer kan haha :sob:

Zijn echte naam weten we (na al die jaren) nog steeds niet, maar we hebben hem Poetin genoemd, bijnaam Vlad. Omdat hij zo doordramt met het miauwen.

13 likes

Als je die vaker koopt komt die om de zoveel weken ook in je persoonlijke bonus. Bij mij wel athans :ok_hand:

1 like

@anon4775214 Ik heb hem ook vaak in de bonus inderdaad!

1 like

Deze heb ik ook al een hele tijd.

1 like

Ja deze is top! Die goedkopere van ah is minder goed, echt die 4-voudige hygiene of de grote zak met blue signal korrels van AH kopen

2 likes

Mijn kat is toch wel mijn lichtpuntje deze dagen​:heart:. Altijd in mijn buurt en gezellig samen slapen. Snap niet waarom iemand zo’n knuffelkont naar het asiel zou brengen :pleading_face:

5 likes

Net een eerbetoon aan mijn kat gedaan, mept hij me opeens in mijn gezicht terwijl ik gewoon in bed lig​:sweat_smile:. Het blijven dieren :grimacing:

1 like

Ik heb de hygiëne versie van de Jumbo, werkt goed bij mij

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-kattenbakvulling-hygiene-klontvormend-6l-149304DS

2 likes

En wie ligt er weer onder 1/3e van het dekbed (:raising_hand_woman:) terwijl Dolly de rest claimt?!

4 likes

Mijn katten waren zo aan het kloten vannacht dat ik ze in de woonkamer heb gezet en ik heb echt geslapen als een baby, maar toen ik beneden kwam keken ze me niet eens aan. Ook goedemorgen, vannacht ga ik wel weer kut slapen hoor want dit kan ik niet aan. :joy:

8 likes

Vraagje: mijn oudje lijkt de afgelopen dagen opvallend veel te niezen. Dit deed ze altijd al wel een beetje maar het lijkt nu toch meer te zijn. Het is ook niet constant ofzo en verder gedraagt ze zich ook normaal. Obvious advies is de dierenarts bellen maar ik wou toch even checken of het niet gewoon iets normaal is (gezien haar leeftijd) en dat ik overbezorgd ben :sweat_smile:

1 like