Kattentopic #3

Heeft Dolleke achter ook wel. Maar dat leven loopt in die achterste nageltjes bij haar ook veel verder door. Laatst proberen te knippen maar had echt het idee dat het haar pijn deed (en niet gewoon irritant gevoel) dus ben toen meteen gestopt.

Drie weken lang was mevrouw kwaad, ze kwam niet uit haar huisje en negeerde mij. Nu wil ze plots aandacht :heart_eyes:

56 likes

Ohhh mijn hart :heart::heart::heart: Dat snoezige koppie, wat zal ze nu opgelucht zijn dat ze zich veilig voelt :heart:

4 likes

Nou dan ga ik me er ook niet aan wagen hoor. Volgende keer mag de dierenarts dan wel even kijken

Ach die onderste foto, echt genieten <3

2 likes

Dat oranje kinnetje in de zon :pleading_face:

Ik heb me trouwens (toch) weer opgegeven als pleeggezin maar tot nu toe nog niks gehoord dus ik ben heel benieuwd of dat nog gaat komen. Hiervoor had ik meestal binnen 30 minuten een smsje haha. Kitten seizoen begint in maart weer.

47 likes

Genietennnnn :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Ze kijken zo zoet maar ze waren 't behang aan 't slopen

Dave volgt mij overal

Nieuwe favoriete plek van Dolly: op m’n rug. Zodra ik een beetje buk probeert ze erop te springen. Ik krijg d’r alleen niet aangeleerd om er ook weer af te gaan, dat is jammer.

42 likes

Gaat ze dan met d’r nagels aan je hangen als je rechtop gaat staan?

Mijn kat is het niet eens met mijn muzieksmaak, ze staat álle nummers door te spoelen :angry:
Sorry mopje, mijn bankrekening mijn Spotify!

(Wilde eerst mijn huis mijn Spotify zeggen maar we weten allemaal dat het haar huis is, I’m just living in it)

3 likes

Hahahah gotta love katten :joy:

1 like

Weten jullie hoe lang je pijnstilling (metacam) aan je kater moet geven na castratie? Ik ben het vergeten te vragen en hoor om mij heen verschillende verhalen (ook veel mensen die bijv. helemaal geen pijnstilling hebben meegekregen).

Mijn poes van 2,5 kg moest 5 dagen lang (dat spuitje gevuld tot 2,5, afhankelijk van gewicht dus). Mijn kater had mildere tabletjes voor 3 dagen.

1 like

We hebben een cameraatje gekocht en op de kamer gehangen waar 1 van onze katten slaapt. Onze katten kunnen niet de hele dag samen dus ligt hij soms in ‘zijn’ kamertje. Dus wel fijn dat we af en toe even naar hem kunnen kijken als ze gescheiden zijn.

Maar kijk eens hoe lief: hij gaat midden in zijn baantje liggen slapen haha :heart_eyes_cat:

67 likes

Omg!! :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Ik heb in de afgelopen week 2x zo’n giga klont uit de kattenbak gevist. Lijken wel 3/4 plasjes bij elkaar XD. En Dolly drinkt nooit dat ik het zie, maar krijgt wel alleen natvoer waar ik zelf extra water bij doe. Maar normaliter zijn het 2 plasjes per etmaal ofzo. Kleine zeikerd.

1 like

Ik ben lekker naast deze knul gaan liggen.

45 likes

Dat pootje :heart:

45 likes

Wajo! Dat is liefde op het eerste gezicht of niet :open_mouth: wat een schatjes.

2 likes

Onze vrouwtjes kat kan totaal niet jagen. En nu heb ik net het vogelvoer aangevuld en zit ze op wacht in de tuin. Als er toevallig vogels in de tuin zitten als ze ook buiten is wordt ze helemaal gek is dan super hard aan het miauwen naar die vogels :joy:

34 likes