Kattentopic #3

Ik kan het paspoort van mijn kat niet vinden en ze gaat straks naar haar nieuwe eigenaar… het is geen accuut probleem maar ze wil natuurlijk wel graag een kat met paspoort.

Heeft iemand hier ervaring met een nieuwe aanvragen?

Haha dit doet mijne ook altijd. Al is het dan meestal bij mijne dat ie metal/hardrock keihard zet :joy:

1 like

Die oogjes :pleading_face:

42 likes

En dat neusje, en die oortjes, en die pootjes, en de fluff :heart_eyes:

Is dat een kussen van haar eigen hoofd? :heart_eyes:

En @anon4775214 wat fijn om te zien dat dit beter gaat dan met Moosje. Poe namen inspiratie… zijn het twee meisjes of jongens?

2 likes

Dat betrapte hoofd ook :rofl:

1 like

Haha zo lijkt het wel, maar nee! Is een kussen dat ze bij de Zeeman verkochten, maar dus super toevallig bijna exact onze kat. Dat moest uiteraard mee naar huis.

Ze was er in het begin trouwens tamelijk bang van :sweat_smile: (maar ja, hoe zou je zelf zijn als je huisgenoot thuiskomt met een gigantisch kussen van jouw hoofd)

2 likes

M’n kat zit steed moeilijk te doen met haar bek en steekt de tong uit. Denk dat de hoektand ontstoken is, die lijkt ook over de onderlip te zitten. Vind het er echt zielig uitzien, maar was geen spoed. :frowning: Morgen dan maar even een afspraak maken.

3 likes

Mijn vriend vroeger: de kat mag alleen OP de dekens, er onder is echt goor :rage:
Mijn vriend nu: lokt de kat steeds naar bed zodat hij hem onder de dekens kan instoppen

45 likes

Wow ja dit zou echt een droom zijn voor mijn katten haha

3 likes

Ik zag zelfs 3 katten in totaal :joy::joy:

1 like

Hij is echt een enigma, niks hier is veilig maar naar dat kurk kijkt hij niet om? Hij krabt wel dagelijks als een maniak aan het spiegel gedeelte :thumbsup:

3 likes

Bij mij ook niet helaas. Ik heb een hele lelijke muur van kurk (crea project van de vorige bewoners) en ik had zo gehoopt dat mijn kat hem zou slopen maar het boeit hem echt niet.

2 likes

Dagboekpost, moet het even van mij afschrjven

Samenvatting

Net naar de dierenarts geweest met mijn opvangkatje. Helaas niet zo’n goed nieuws, ze moet terug geopereerd worden om melkkliertumoren te verwijderen. Oftewel is er te weinig weggehaald bij de vorige operatie oftewel is het op enkele weken al terug gegroeid.
Er waren maar twee opties a) haar zo laten rondlopen, waarschijnlijk uitzaaiingen en levensverwachting minder dan een jaar
b) terug operatie en hopen dat alles verwijderd kan worden.
De opvang akkoord met de operatie dus die staat ingepland voor deze vrijdag.

Heb net even flink liggen huilen. Alles leek goed te gaan, ze voelde zich eindelijk beter na haar eerste operatie + weer een nieuwe omgeving etc. Nu moet ze terug door die operatie en pijn nadien etc. Ik hoop dat de operatie gaat lukken want ik heb geen idee wat er gebeurd als het niet lukt. Inslapen gaan ze sowieso niet doen, want ze geniet duidelijk nog van het leven. Maar niemand gaat een kat willen adopteren met een levensverwachting van minder dan een jaar… en palliatieve zorg tot ze hier bij mij sterft kan ik echt mentaal niet aan. Pfff het is allemaal even zwaar.

6 likes

Wat heftig! Sterkte!

3 likes

Wat een mooierds. Heeft ze al een naam?

2 likes

Ze zijn echt blij met elkaar.

2 likes

Heb je die hengel zo gepositioneerd dat kat zelf kan spelen? Zo ja, heel ingenieus haha

(En wat een schatje :heart_eyes_cat:)

3 likes

Hahaha dit doe ik ook vaak. Wat een schatje (en mooie kleur op de muur). :heart:

3 likes

Helaas meerdere ontstoken tanden die eruit moeten. Lekker duur ook maar goed, heb wel gespaard so it’s fineee :sweat_smile: