Kattentopic #3

Ah shit ik ben het dan waarschijnlijk vergeten, sorry!!! Ik stuur je nu een pb’tje terug :slight_smile:

2 likes

Ah wat triestig, sterkte @Echo :pensive:

Ze is letterlijk op mijn arm in slaap gevallen. Of all places. Maar ze is te cute om aan de kant te schuiven :sob:

45 likes

Niet in het afgelopen jaar, maar ik heb wel mijn jongste kat erbij genomen toen mijn andere katten al 3-4 jaar oud waren. Als ik je kan helpen door iets in te vullen, mag je me een pb sturen!

Ja, dat is regel 1, een slapende kat verplaats je niet <3

1 like

omg kan niet dit.

1 like

Zetten jullie als je weggaat de verwarming uit? Of laten jullie hem aan voor de babes? Ik vraag me wel vaak af of het niet te koud is hier voor onze kat.

1 like

Mijn verwarming staat altijd op 15 graden ‘s nachts of als ik niet thuis ben, ga ‘m echt niet hoger zeggen want de katten betalen geen huur :joy:

7 likes

Hmm, als de kat een koukleum is zou ik dat misschien wel doen. Ik heb bij onze kat vaak eerder het idee dat ze het ergens te warm vindt. Dan staat ze op van het bed of een dekentje om naar een koeler plekje zoals de stoel te gaan. Ze ligt ook maar heel soms in de zon of op de vensterbank bij de verwarming. En als ze dat doet is het vaak maar voor eventjes.

Nu krijgt zij ook wel best een dikke wintervacht, misschien dat dat ook uitmaakt?

1 like

Hier doe ik de verwarming uit als ik er niet ben. Dolly is niet zo’n koukleum en echt kouder dan 14/15 wordt het in de nacht niet en dan ligt ze bij mij op bed of als een garnaal opgekruld in een warme mand.

1 like

Zetten we niet uit want vloerverwarming.
Maar ze hebben zo’n ton en allemaal plekjes die overal in huis zijn dus ze kunnen liggen waar ze willen

1 like

Koppie op een knuffeltje

32 likes

Wij hebben de verwarming altijd minimaal op 18 graden staan. Vind het anders zielig dat ze in de kou liggen. Onze kat ligt in de winter ook vaak op de vensterbank boven de kachel. Laatst lag er een kleed op de eettafel en toen kwam ik beneden lag ze languit op de tafel voor de kachel op het kleed.

1 like

Ik zet hem gewoon uit. Ik ga hem niet aan houden, ze hebben een dikke jas en genoeg warme plekjes.

3 likes

Hahaha ik vind het net baby Yoda zo! :heart:

4 likes

Ik heb heel lang geleden deze vergelijking gemaakt

37 likes

Haha jaaaa!

1 like

@Pringles waarom maakt dit je boos? :joy:

Dit is zo cute! Het beestje is zeker al wat ouder?

1 like

Nee, niet eens! Die foto met yoda was hij net 1 jaar. Nu is hij 7.

We hebben twee selkirk rex katten en hun vacht krult, dus ze lijken heel oud maar dat zijn ze niet

1 like

Ah, zo jong nog zelfs. Ik kende dit ras helemaal niet, ik vind het echt mega schattig dat ze “oud” lijken!

1 like