Kattentopic #3

Zo trots op zijn plekje op de bank

33 likes

Ja, heel tevreden mee! Katten liggen er dagelijks in :smiley:

3 likes

Wij hebben de XL en twee katten.

1 like

Ik heb de XL plus, vind hem heel mooi in mijn interieur staan. Hij is heel stabiel, mijn kat houdt ervan om met een vaartje erin te vliegen dus dan moet de boom wel rechtop blijven staan :joy:. Een nadeeltje is wel dat ik de stof wat dun vind, maar mijn kat ligt toch liever op de bank en dan het liefst ook nog op een dekentje.

3 likes

Die van Made zien er inderdaad echt totaal oncomfortabel uit, vooral die krabpaal!

Ik vind van Zooplus de Karlie Banana Leaf en de Cat’s Flower ook wel okee, maar die Magnolia is ook best wel leuk! Ik heb op Etsy ook wel eens mooie dingen gezien, zal eens kijken of ik die nog kan terugvinden.

Edit: hmm, ik kan het niet meer vinden. Het was een Poolse verkoper dacht ik. Ik kom nu wel veel van MyVinChester tegen dat er leuk uitziet maar ik weet niet of dat goed/betrouwbaar is.

1 like

Weten jullie goed touw om de krabpaal weer opnieuw mee te bekleden? Het sisal touw wat ik kan vinden lijkt heel erg dun dus dan is dat binnen een week kapot denk ik.

2 likes

Ahhahaha inderdaad dat van Made ziet er vooral uit als iets waar je mensen van overtuigt dat ze er echt zo veel geld (want dangggg duur zeg) moeten neertellen want je wil wel dat je kattenspul stylish staat in je interieur, maar waar je katten met nog geen honderd tonijnblikjes heen kunt lokken want het voldoet aan precies 0 van hun behoeftes.

5 likes

Heb wel dit bankje van Made en mijn katten hebben er alledrie wel op gelegen (nu even een periode vrijwel niet, maar hé, dat heb je met katten haha).

35 likes

Ik heb eens ergens sisaltouw besteld waar ze verschillende diktes hadden. Pet’s gifts geloof ik of misschien gewoon bol? Ik heb die van 10 mm dikte en dat ziet er 1,5 jaar later nog goed uit, ondanks veelvuldig gebruik.

Bij petfun.de heb je mooie krabpalen, waar je gedeeltes kan bestellen voor je krabpaal, bijvoorbeeld alleen een nieuw mandje of alleen 1 stuk met dat touw.

1 like

Bij hornbach heb je ook wel mooie krabpalen. Wij hebben er een van Vesper beneden staan en daar zijn ze erg tevreden over. (Moest wel de matjes vervangen, het waren eerst matjes met lange haren en daar wilden ze niet op zitten. Nu met een soort wolletje wel.)

1 like

Heeft iemand nog een tip voor een goede indoor-energieuitlaatklep voor een hyperactieve kater? Hij heeft al een grote krabpaal om in te klimmen en veel speeltjes waar me m mee laten rennen en jagen, maar man wat heeft die jongen een oneindige energie :sweat_smile: we willen.'m eigenlijk niet meer buiten laten in het donker omdat hij een tijdje terug is aangereden 's avonds laat, maar nu de hele avond binnen word hij baldadig (jaagt op onze benen en voeten en gaat in de meubels hangen :laughing:)

Ik heb de leukste manier van sporten gevonden: dat je op de grond ligt met de kat op je buik en je steeds omhoog komt om een kusje op het voorhoofd te planten :smiling_face_with_three_hearts: zo lukken buikspieroefeningen wel.

Trouwens hoe kan het dat Ă­edereen en z’n moeders katten altijd sĂșpernetjes en secuur uit hun bakje eten en tot op het laatste beetje alles schoonlikken en de mijnes als een soort torpedo door het schaaltje gaat en de helft ernaast likt en een slagveld achterlaat? Gaat iets mis in die evolutie denk ik.

@itakepictures awww ja veel mee spelen wanneer die zo energiek is inderdaad, veel anders zit er niet op denk ik. Met een hengel door de kamer laten racen en springen, zodat ie ook fysiek moe wordt? Hoe oud is ie?

11 likes

Trap op en af? (Als je die hebt?)

3 likes

Bij mij is de evolutie ook misgegaan :joy: ik vind de volgende ochtend overal natvoer waar ie lekker doorheen gelopen is

1 like

@EllaFitzgerald hij is nu een maand of 9.
@Spaties dat is wel een goed idee! Zal m met het laserlampje even een flink aantal keer op en neer jagen :grin:

Ik was weer eens bij mijn vrijwilligerswerk dus heb weer wat kattenfoto’s :smiling_face_with_three_hearts:

Sjors

Nina

Suus

Gizda

Ook Gizda

57 likes

Ooooh Nina mag wel met mij mee naar huis :heart_eyes:

1 like

Geef mij Sjors maar :pleading_face::heart:

2 likes

Mijn kat staat me altijd bij de deur te begroeten, vandaag landde hij met z’n pootjes op de knip waardoor ik het kattenluikje open heb moeten friemelen (die zit op slot totdat ik het balkon cat proof heb gemaakt) en half op de vieze grond heb moeten liggen om m’n arm erdoorheen te krijgen om de knip weer goed te zetten. Moet een andere knip kopen vrees ik :joy:

3 likes