Heb dus voor 2 maart een afspraak staan voor een gebitsreiniging bij mijn oude kat(16 bijna) kom ik er net achter dat die bijna zeker een groot gat in een kies heeft zitten.Kon het zelf letterlijk zien(als het natuurlijk klopt wat ik als leek zie)
Gelijk gebeld of de afspraak vervroegd kan worden maar dit kan niet. Moest wel bellen als hij niet meer ging eten , maar vind het zo zielig dat het nog bijna 2 weken duurt
Hij laat ook geen pijn zien, want zelfs
toen die vol met blaasgruis bleek te zitten gaf die nog kopjes en deed die heel lief enzo.
Mijn kitten is sinds afgelopen nacht krols. Althans ze heeft de vannacht het hele huis bij elkaar geschreeuwd en ze is er overdag ook mee door gegaan. Aangezien ze verder prima eet en verer gewoon zichzelf is maar wel mega aanhankelijk lijkt mij maar één conclusie mogelijk:
mevrouw is krols. Nu hoop ik maar dat het weer snel over is want dit is ook voor mij best vermoeiend
Nou mijn kat heeft de tijd van z’n leven met deze storm, hij zit voor het raam en weet gewoon niet waar ie kijken moet, zoveel leuke dingen die voorbij waaien (blaadjes, plastic tassen, takjes etc.).
Zo lief!
Ik heb een stoel voor de deur gezet, die van mij stond de hele tijd op z’n achterste pootjes om uit het raam te kunnen kijken naar de blaadjes op het terras dus nu kan die gewoon comfortabel zitten kijken .
Aww dat klinkt zo lief! Mijne is er maar onrustig van, dat lawaai van de wind. Maar nu slaapt ze eindelijk <3
Hier ook twee die het geweldig vinden
Ik heb heel goede ervaring met de spray van Feliway maar dat geldt wel voor nieuwe meubels waar dus nog geen eigen kattenferomoon op zit. Ik heb begrepen dat als katten eenmaal ergens een gewoonte van hebben gemaakt ze het met die spray niet afleren, maar het voorkomt dat ze het gaan beginnen daar. Dus denk niet helemaal van toepassing voor jou. En ze doen het tijdens het spelen? Denk dan inderdaad wel dat een hoge krabpaal, misschien de eerste periode juist op die plek (onhandig daar snap ik wel) om het gedrag te ‘vervangen’? En dan de krabpaal langzaam verzetten naar de plek waar je m wil.
Oja dat plakfolie dat @Foucher post hebben wij ook achter de bank, dat werkt voor dat specifieke plekje wel goed, maar is wel niet zo mooi midden in je huis haha
Ik wilde mijn bericht nog wijzigen en dit toevoegen haha, maar ik denk dat dit ook een goed idee is! @Knofje
Great minds think alike!
Kun je je katten misschien afleiden met een krap zak of een plank tegen de muur? Die van ons zijn ook niet te corrigeren. We kunnen ze wel afleiden met dingen.
Dankzij deze zak hangen ze bijvoorbeeld niet meer in de luxaflex.
Awww dat uitstekende pootje en dat achterpootje