Hier ook in principe overal, maar niet in de slaapkamer of kantoor als wij er niet bij zijn. Die van ons springt nog weleens de muren omhoog wanneer er lichtjes dansen op de muur, dus uit veiligheid voor onze spullen mag hij daar dan niet komen
Ja behalve in de kelder want daar hebben ze een paar keer gepist en die geur krijg je bijna niet uit beton. Als mijn date er is dan zitten ze âs nachts in de woonkamer, maar ik mis ze dan echt haha. Vind het zo gezellig om met ze te slapen.
Alleen in de slaapkamer niet want we hebben de planten die giftig zijn voor katten daar gezet en ik wil ook niet dat ze gewend raken aan in bed komen, wil daar geen kattenharen
In principe wel, maar ik heb wel bepaalde deuren dicht, dus als ik daar niet ben, dan kunnen zij daar niet komen.
Zeg mag niet op zolder (doet ze wel want ze is focking snel) en niet in de babykamer (doet ze ook)
Wauw waar is dit dekbedovertrek van?
Toen ik dâr net had 6 maanden volgehouden dat ze niet op de slaapkamer mocht. Nu mag ze overal, alleen woon in een appartement dus balkon mag alleen als ik thuis ben en beetje op dâr kan letten (ze kan er niet af gok ik, maar toch).
Ze mag overal, enkel als ik logees heb die het liever niet hebben wordt ze uit de logeerkamer verbannen, accepteert ze prima.
@Hippe_kikker Hema! Ik heb m ook.
Ik woon in n appartement en ze mogen als ik thuis ben bijna overal komen. In mn kleine slaapkamer staat mân kledingkast en die sluit niet goed. Als ik even niet oplet zitten ze in mân kast alles overhoop te halen en daar word ik niet echt blij van haha.
Als ik weg ben zitten ze in de woonkamer/ keuken (grootste ruimte in 't huis). Eerder liet ik ze wel door t huis maar zodra ik dan de voordeur opendeed renden ze de galerij (4 hoog) op. Als kittens kon ik ze nog snel vangen, nu wordt dat lastiger. Ik hoop wel dat ze ooit binnenblijven, zodat ze ook als ik er niet ben in de rest van 't huis kunnen.
Als ik wel thuis ben rennen ze trouwens ook vooral door de woonkamer/ keuken.
Die is van de Hema van vorig jaar. Geen idee of ze 'm nog hebben
Normaliter niet op de slaapkamer maar omdat ik mij momenteel niet fantastisch voel, sta ik het nog een tijdje toe.
Mijn kat kan opeens niet meer op de hoge kast springen en heeft ook moeite met op de bank springen. Het lijkt ook alsof het pijn doet als ik achter op haar rug aai waar haar staart begint. Morgen naar de dierenartsâŠ
Overal behalve in 1 piepklein kamertje (formaat kast) waar ik planten heb staan waarvan ik niet wil dat ze eraan zitten.
Uiteraard is mijn kat het er niet mee eens. Ze probeert er dagelijks in te komen.
Haha, altijd zo!
Wel fijn om te horen dat er meer katten niet overal komen. Ze mogen wel op de overloop lopen maar niet de slaapkamers in. Het liefste liggen ze de hele dag in hun ton.
Mijn kat rende net per ongeluk naar buiten toen ik thuis kwam, hij zat een halve minuut versteend in de voortuin en dacht toen âomg dit is vreemd snel weer naar binnenâ, maar nu zit hij de hele tijd bij de voordeur te miauwen. Echt gast hou ff op, jij dĂșrft helemaal niet naar buiten.
Ik vind haar zo leukkkk doet me zo aan Dolly denken
Ja andersom heb ik dat ook!
Iedere maand, wel een buitenkat hier. Ontwormen iedere 3 maanden.
Ik had een vlooienband gekocht, bij de kat omgedaan volgens de voorschriften. Vond ik het vervolgens zoân zielig gezicht dat ik m weer doorgeknipt heb iets teveel kattenliefde
Ja, maar ik woon niet zo heel groot. Ik sluit soms wel mijn werkkamer af als daar veel rommel/plastic ligt en ik dat nog niet opgeruimd heb. En de wc vaak ook (omdat ze aan de vuilniszak in het prullenbakje daar gaan likken en eten). Balkon kan alleen als ik er ben.