Kattentopic #3

Mijn katten hebben sinds ze groot volwassen formaat zijn geen plekje meer waar ze samen lekker kunnen slapen. Dus heb speciaal voor hen deze mand aangeschaft. En kijk!

38 likes

Mijn katten zijn echt fan van dit kartonnen krabmeubel. Misschien had ik toch een grotere maat moeten kopen :joy:

49 likes

Wat een beauties :heart:

2 likes

Ze weten het meteen hè, dat ze erin kunnen liggen.

1 like

M’n lieve dier is gisterochtend ingeslapen. Ze at een tijdje minder goed, we zijn dinsdag met haar naar de dierenarts geweest, woensdag heeft ze een of andere aanval gehad waar we niet bij zijn geweest en daarna was er duidelijk iets helemaal mis. Opeens zo snel gegaan (tenminste voor ons, denk dat zij er al langer last van had), arm dier :broken_heart: Ze was nog het enige dier, het is nu zo belachelijk stil en leeg in huis. Mis haar verschrikkelijk.

26 likes

Hahaha prachtig ook dat de kat die erop zit helemaal gelukkig en tevreden kijkt en de ander echt kijkt alsof ie zit te wachten tot hij er eindelijk op mag :joy:

6 likes

Heel veel sterkte <3

2 likes

Heel veel sterke! :heart:

4 likes

Heel veel sterkte!! Was ze oud?

1 like

@Leverworst @Lara Bedankt :heart:
Ik weet niet hoe oud ze was. Ze kwam van de straat, heb haar 9 jaar geleden ontmoet (wat klinkt dat stom, maar het eerste jaar was ze nog niet echt van ons) en ze is toen tussen de drie en de zeven geschat.

3 likes

Dat klinkt echt helemaal niet stom, maar heel mooi juist :white_heart:

Heel veel sterkte, heel verdrietig :broken_heart::heart:

5 likes

Veel sterkte :two_hearts:

1 like

Sterkte!

2 likes

Wat verdrietig, sterkte

2 likes

Ahw dit is zo herkenbaar! Sinds ik zwanger ben ben ik na een dag werken zo moe en vind ik het zo zielig voor bobbie als ik gelijk ga slapen. Gelukkig is ze nog wel blij als ik thuis kom (gaat ze altijd op dr rug liggen :smiling_face_with_three_hearts:) en ze slaapt snachts altijd bij mij.

Denk dat de jouwe je ook nog leuk vind hoor, maar iig herkenbaar allemaal!

1 like

Wat een mooie lieve poes :heart: Heel veel sterkte!

1 like

Zo herkenbaar!! Mijn kat slaapt niet bij me maar soms kijk ik dan een serie in bed en mag hij erbij liggen. Als ik dan naar de wc ga voor het slapen zet ik m weer in de woonkamer.

1 like

:orange_heart: Heel veel sterkte.

1 like

Wauw wat een mooierds! Zijn het siberische katten?

1 like

Gecondoleerd en sterkte💕

1 like