Nee, het zijn Maine coons! Maar Maine coons, Siberische katten en Noorse boskatten lijken best wel op elkaar haha
De katten hebben de boekenkast helemaal ontdekt hoor. Ze slapen er niet alleen, ze glijden ook op hun rug de hele kast over.
Nou mijn kat is officieel geen vrienden met de kat van mijn buurvrouw .
Ze gingen vechten buiten op de galerij nadat ze elkaar zagen.
Het leek erop dat mijn kat de aanstichter was me terror japie (is normaal serieus de liefste kat doet geen vlieg kwaad)
Totdat die binnen was en ik zag dat die andere kat m in z’n oortje had gebeten. Bloede helemaal natuurlijk zo zielig
Mijn binnenkatten zagen vandaag voor het eerst een andere kat! Heel interessant vonden ze.
We komen vanuit een appartement en wonen sinds kort hier, dus ze kijken hun ogen uit met alle beestjes in de tuin.
Hahaha dat kopje!
Ik lig half gedraaid op m’n pens en wat doet Doll. Gaat tússen m’n benen in liggen zodat ik nergens heen kan
Dolly zit altijd bij of op me als ik mn nagels ga doen. Soms op mn kastje met nagelspullen, maar tussendoor klimt ze dan op mn schouders. Gisteravond ook weer
Hahahaha hij kijkt net zo alsof ‘ie een foto wil maken maar de camera dan nog op selfie stand staat
Godverdomme ik moet zo met beide katten naar het ziekenhuis want ze hebben allebei stuifmeel van een lelie op hun snuit gehad ik voel me zoooo stom ik wist niet dat het een lelie was, pas nadat ik al dat stuifmeel op die koppies zag en ik ging googlen. Ik maak me zo’n zorgen kut kut kut
Oh nee met gierende banden naar het ziekenhuis, hoop dat ze snel opgelapt worden
Hahaha hardop gelachen
1 van mijn katten speelt de laatste tijd met stukjes natvoer alsof het speelgoed is vind het zo goor, misschien zo erg de neiging om op vlees te jagen als binnenkat
Ah no wat kut. Hopelijk zijn ze snel weer thuis
Dit doet die van mij ook. Ik wil dan zelf m’n handen wassen, bah met die pootjes in die gelei😂
Ze hebben norrit en een onderhuids infuusje gekregen en zijn nu weer thuis. Mogen alleen maar natvoer (lucky them!) en moeten morgen terug voor nieuw onderhuids infuus. Gelukkig hadden ze niks van de plant gegeten, alleen het stuifmeel op de snuit en dat hebben wij er vervolgens afgepoetst. De kans dat ze iets binnen hebben gekregen is klein. Ze hebben wel Guus z’n kop geschoren want kregen t stuif er niet 100% af zo sneu.
oeffff wat een schrik. Fijn dat ze nu weer thuis mogen zijn en pas morgen opnieuw terug hoeven Dan is het ergste gevaar nu geweken? (ben stiekem een beetje benieuwd naar het kale koppie)
Heel veel liefs en knuffels aan je ziekenboeg