Heeft iemand een idee waar ze in het echt van die rugzakken voor katten verkopen (waar je ze in kan vervoeren)?
Dan bedoel ik van die tassen met vooral veel gaasjes etc. niet van die harde plastic tassen met zo’n doorzichtig bolletje.
Ikea heeft wel zo’n reismand die lijkt op een weekendtas, misschien hebben zij ook een rugzak?
Hahaha ja mijn ene kat doet dit echt altijd als je haar aait
Ali expres volgens mij en bol heeft oa deze:
Erg he ik voel me ook echt beledigd dan, nooit over nagedacht maar zag dit plaatje haha on point!
Ik ga toevallig vandaag naar IKEA, dus zal daar eens kijken.
@lauraD ja online zijn er genoeg, maar ik zou ze graag eerst in het echt zien.
Heeft iemand tips voor een goede draagmand? Wij hebben nu twee zoals op de foto, maar een van onze katten is bij het laatste dierenartsbezoek bijna ontsnapt door constant aan de opening te rammelen tot deze los ging. Zat te denken aan een tas maar lijkt me niet heel comfortabel voor de katten.
Ik heb zelf de reistas/mand van de Ikea. Deze bevalt erg goed. Heel stevig en de kat kan er gemakkelijk inkomen.
Dit klinkt alsof de kat er uit zichzelf in gaat. What is this sorcery?
Hahah nou hij gaat er zeker niet vanzelf in. Bij zo n reismandje vond ik de opening altijd zo klein, dan moest ik hem er echt in drukken. Bij die van Ikea kan je hem helemaal openritsen.
Oeh, dat klinkt wel goed. En dan snel dichtritsen zonder de kat er tussen te krijgen!
Precies!! En er zitten twee ritsen in dus die kan je dat snel naar boven doen. Ik moet maar bij de Ikea gaan staan om deze tas aan te prijzen!!
Na 3 jaar weet ik eindelijk hoe mijn kat werkt, eerder in dit topic had ik gezet dat m’n kat mij altijd bijt (vaak voor etenstijd) en het me niet lukte om het af te leren. Nu heb ik eindelijk gevonden waardoor ze het bijna niet doet en dat is door haar af te leiden met een stokje onder een kleedje haha. Ze gaat dan 5 minuten op het stokje jagen en daarna gaat ze gewoon weer rustig liggen
Als bonus nog een foto van mijn draak
Ik heb de reismand van Curver. Best groot en goed af te sluiten. De sluiting heeft nog een extra schuifje waarmee je 'm “op slot” doet zegmaar.
Bij mijn kat is dit 100% niet het geval
Er zijn verschillende redenen waarom katten zichzelf likken tijdens/na het aaien. Mijn kat vindt het gewoon niet zo fijn, dat kan helaas ook.
Mijn kat ligt voor het eerst in 3 jaar op schoot
Volgensmij loopt het lelie-incident met een grote sisser af. Ze hebben 3x onderhuids infuus gehad en we zijn nu 60 uur verder en ik merk niks aan ze. Ze spelen, ze rennen, ze eten en drinken en geven kopjes en kroelen zoals ik van ze gewend ben. Wat een intense opluchting oh my god.
NOTE TO ALL: lelies in all shapes or forms zijn dodelijk voor katten, zelfs in de kleinste hoeveelheid.
Lelijkerd voelt zich prima
Wat een heerljk nieuws <3
Leliekerd
Fijn dat ze in orde zijn